اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمدی‎نژاد انجام می‎شود

بهره‎برداری 13 هزار واحد مسکن مهر در گلستان

سرپرست راه و شهرسازی گلستان از افتتاح 13 هزار واحد مسکن مهر همزمان با سفر ریاست جمهوری به این استان در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد.

بهره‎برداری 13 هزار واحد مسکن مهر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، عادل مصدقی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر استان گلستان اظهار داشت: این واحدها در شهرهای بالاتر و کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و بافت‌های فرسوده احداث شده‌اند که همزمان با دیگر پروژه‌های بزرگ استان در سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: این واحدها به طور همزمان در سایت مسکن مهر شهر سرخنکلاته که پروژه‌ای 256 واحدی در دو طبقه ویلایی احداث شده، افتتاح می‌شوند.

مصدقی با اشاره به اینکه این واحدها در قالب‌های سنتی، نیمه‌صنعتی و صنعتی بنا شده‌‌اند، عنوان کرد: برای سنتی‌سازها 20 میلیون تومان تسهیلات با نرخ هفت درصد در گرگان مرکز استان و چهار درصد در شهرهای دیگر، برای نیمه‌صنعتی‌ها 22 میلیون تومان و برای صنعتی‌سازها 25 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی از محل اعتبارات بانک مسکن تسهیلات اعطا شده است.

سرپرست راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: این پروژه‌ها در قالب شرکت‌های تعاونی، پیمانکاران و خود مالکان ساخته شده‌اند که با افتتاح آنها شاهد خانه‌دار شدن اقشار زیادی از هم‌استانی‌ها خواهیم بود.

مصدقی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان پروژه‌های دیگر این بخش نظیر راه‌آهن گرگان - اینچه‌برون، بزرگراه گرگان - آزادشهر و جاده ویژه جنگل گلستان نیز در مجموع به طول 80 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول