اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی:

ارتش جمهوری اسلامی اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی‌دهد

فرماندهی ارشد آجا خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی با انواع رزمایش‌ها و با تجهیزات ساخته شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع، اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی‌دهد.

ارتش جمهوری اسلامی اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آذریان پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: هدف دشمنان اسلام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نابودی ارتش جمهوری اسلامی بود.

وی دلیل تهاجمات دشمن را بعد از انقلاب کاهش زمان سربازی از 24 ماه به 12 ماه، جابه‌جایی نیروها و نبود ارتش منسجم در ایران برشمرد و ادامه داد: با این حال مبارزات موفقی که از سوی رزمندگان کشور در مواجه با مشکلاتی که در منطقه آذربایجان و کردستان صورت گرفت نشان داد که اهداف دشمن به نتیجه نرسیده است.

ارتش جمهوری اسلامی خط بطلانی به تمامی سیستم‌های گروهکی زد

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال انحلال ارتش در ایران بودند، افزود: با دید و بصیرت امام خمینی(ره) و سراغی که ایشان از کارکنان ارتش داشتند، در روز سه‌شنبه 28 فروردین 1358 اعلام فرمودند: من فردا را روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری می‌کنم.

آذریان اضافه کرد: به دستور امام خمینی(ره) ارتش جمهوری اسلامی و مردم خط بطلانی به تمامی سیستم‌های گروهکی و ملی‌گرایان آن زمان زدند و برگ زرین دیگری بر برگ‌های انقلاب اسلامی اضافه شد.

وی تصریح کرد: بعد از نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی شهید قرنی نخستین کسی بود که از تبار انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی توسط گروهک فرقان شهید شد.

ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح در مقابل دشمنان خوب عمل کرد

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی پا به پای سایر نیروهای مسلح در منطقه کردستان و بنا به دستور امام خمینی(ره) تمامی گروهک‌های ضد انقلاب و دموکرات را سرکوب کردند.

آذریان با اشاره به اینکه دشمنان در انحلال ارتش جمهوری اسلامی به نتیجه‌ای نرسیدند، متذکر شد: دشمنان بحث مهم نظامی را از طریق کشور عراق به انقلاب نوپای ایران آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ایران در سال 1358 تعداد 636 مورد تجاوز مرزی داشته‌ است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار و قدرت بالای نیروهای مسلح در مقابل دشمنان خوب عمل کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی‌دهد

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با انواع رزمایش‌ها و با تجهیزات ساخته شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع و معاونت‌های خودکفایی زیر زمینی، دریایی و هوایی اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی‌دهد.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول