اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

بیشترین آمار مسافران به آبادان اصفهانی‌ها هستند

شهردار آبادان گفت: از ابتدای سال تاکنون از سراسر کشور به آبادان مسافرت شد که اصفهان با 16 درصد بیشترین تعداد مسافران را از آن خود کرد.

بیشترین آمار مسافران به آبادان اصفهانی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی این شهرستان به‌ منظور تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در ستادهای نوروزی در سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در نوروز سال 92 بیش از پنج میلیون مسافر نوروزی به آبادان آمدند که از این تعداد، 131 هزار نفر در کمپ‌های شهرداری استقرار یافتند.

وی افزود: شهرداری آبادان نیز طبق رویه سال گذشته اقدام به تهیه و توزیع پرسش‌نامه‌هایی از مسافران نوروزی اسکان داده شده در کمپ‌ها کرد.

شهردار آبادان ادامه داد: در این نظرسنجی‌ها سئوالات مختلفی از شرکت‌کنندگان در خصوص وضعیت خدمات‌رسانی انجام شد که نتایج آنها حاکی از رضایت 96 درصدی مسافران نوروزی بود که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

شیرازی تصریح کرد: در طول تعطیلات نوروز از سراسر کشور به آبادان مسافرت شد که اصفهان با 16 درصد بیشترین تعداد مسافران نوروزی آبادان بود.

وی اضافه کرد: استان‌های بوشهر با 13، فارس با 12، خوزستان با 10 و تهران نیز با هشت درصد در رتبه‌های دوم تا پنجم بیشترین حضور مسافر در آبادان را به خود اختصاص دادند.

شهردار آبادان خاطرنشان‌ کرد: در زمینه مدت زمان اقامت نیز 50 درصد از پاسخ‌دهندگان یک روز، 29 درصد دو روز و 18 درصد نیز بیش از دو روز در آبادان اقامت داشتند.

شیرازی افزود: در خصوص بهبود وضعیت شهر نسبت به سال گذشته نیز 96 درصد پاسخ مثبت دادند، همچنین 46 درصد از مشارکت‌کنندگان نیز جاذبه‌های جنگی و 45 درصد نیز جاذبه‌های تفریحی را علت سفر خود به آبادان عنوان کرده‌اند.

وی گفت: 73 درصد مسافران نیز اطلاعات موردنیاز خود را از طریق بروشورهای شهرداری تأمین، 12 درصد از طریق بستگان و یک درصد نیز از طریق مطبوعات اطلاعات را کسب کرده‌اند.

شهردار آبادان تصریح کرد: در زمینه کمپ‌های نوروزی نیز 64 درصد رضایت‌مندی خیلی زیاد، 30 درصد زیاد و 4 درصد نیز تا حدودی را پاسخ گفته‌اند.

وی خاطرنشان ‌کرد: در حوزه بهداشت عمومی 12 درصد خیلی زیاد، 37 درصد زیاد، 44 درصد تاحدودی و چهار درصد نیز کم را در زمینه رضایت‌مندی خود اعلام کرده‌اند.

شهردار آبادان افزود: همچنین 95 درصد شرکت‌کنندگان در پاسخ به سئوال آیا بازهم به آبادان سفر خواهید کرد؟ پاسخ مثبت داده‌اند.

وی گفت: علاوه بر این، مسافران نوروزی پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی ارائه دادند که در نوروز سال آینده روی آنها برنامه‌ریزی و کار خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول