اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

یک‌میلیون نفر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی فردوس مراجعه کردند

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از مراجعه یک‌میلیون و 500 هزار نفر مسافر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

یک‌میلیون نفر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی فردوس مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین لاژوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر همیشه و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند، اظهار کرد: طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای در طول سفرهای نوروزی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا در ایام تعطیلات و کمک‌ به سفری ایمن و تامین امینت روانی و آرامش مسافران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر این شهرستان با برپایی ایستگاه‌های مختلف به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: ایستگاه تندرستی، ایستگاه نقاشی، خیمه نماز و ایستگاه ورزش از قسمت‌های مختلف پست‌های راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس است.

مراجعه 75 هزار نفر به خیمه‌های نماز

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در سطح شهرستان فردوس را چهار پست عنوان کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح 75 هزار نفر به خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

لاژوردی اشاره‌ای به توزیع اقلام امدادی و بروشورهای امدادی در بین مسافران نوروزی کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون 292 هزار و 92 بروشور امدادی، 34 هزار و 98 نقشه شهرستان و ایران و 77 هزار و 408 کتابچه راهنمای مسافران نوروزی بین مسافران توزیع شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح راهنمای مسافران نوروزی 16 هزار و 753 نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شده و 4 هزار و 957 نفر فرم اهدای عضو را تکمیل کرده‌اند.

10 هزار نفر به ایستگاه سلامت هلال احمر فردوس مراجعه کردند

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس با اشاره به استقرار ایستگاه‌های سلامت و فضای دوست‌دار کودک در کنار پست‌های راهنمای مسافران نوروزی تصریح کرد: طی مدت یاد شده 10 هزار نفر به ایستگاه سلامت و 130 هزار و 233 نفر به ایستگاه دوست‌دار کودک جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

لاژوردی اجرای طرح سحاب توسط جوانان جمعیت هلال احمر را بسیار عالی دانست و اذعان داشت: با اجرای طرح سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی بشردوستانه) اعضای تیم سه نفره و تیم سیار جمعیت هلال احمر این شهرستان به 361 هزار و 662 نفر خدمات ارائه داده‌اند.

گفتنی است در کنار پست‌های راهنمای مسافران نوروزی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و هنرهای دستی و سنتی این شهرستان برپا شده بود.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول