اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر خبر داد

رضایتمندی 85 درصد مسافران نوروزی از عملکرد شهرداری ملایر

شهردار ملایر از رضایتمندی بیش از 85 درصدی مسافران نوروزی در این شهرستان از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر در ایام نوروز خبر داد.

رضایتمندی 85 درصد مسافران نوروزی از عملکرد شهرداری ملایر

علیرضا امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با تبریک سال نو اظهار داشت: در راستای خدمت به همشهریان و مسافران نوروزی و ایجاد فضایی شاداب و مسرت‌بخش در ایام نوروز شهرداری ملایر نیز تمهیدات ویژه‌ای را در این ایام داشته است.

وی گفت: از آغاز نوروز تا چهارم فروردین ماه با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی گروه‌های نمایشی به اجرای برنامه‌های شاد نمایش خیابانی در سطح شهر پرداختند و همزمان با ایام فاطمیه چهره شهر تغییر یافت و برنامه‌های مناسبتی اجرایی شد.

شهردار ملایر برگزاری نمایشگاه و هفت‌سین ‌در مناطق مختلف و ورودی‌های شهر با لباس‌های سنتی و محلی، برگزاری مسابقات طناب‌کشی و جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و... را از برنامه‌های شهرداری ملایر در نوروز برشمرد.

وی از اجرای بیش از 6 هزار نقاشی و دیوارنویسی جداره‌های شهر از اول اسفند سال گذشته و در ایام نوروز در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: در راستای اجرای مبلمان شهری و زیباسازی سطح شهر ملایر جداره‌ها و کرکره‌های 850 مغازه و واحد تجاری نیز با مشارکت شهرداری با رعایت معماری اسلامی رنگ‌آمیزی شد.

امامی ابراز داشت: در راستای خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز شهرداری ملایر برای اسکان مسافرانی که مکانی برای اسکان نداشته روزانه 12 سوئیت را در اختیار مسافران نوروزی قرار داد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همشهریان ملایر در مشارکت خوب با شهرداری در خدمات‌رسانی مطلوب و  مناسب در سطح شهر ملایر به مسافران نوروزی گفت: با انجام یک هزار و 200 نظرسنجی از مسافران نوروزی در سطح شهر ملایر رضایتمندی میهمانان نوروزی از خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر 67 درصد عالی و  23 درصد خوب و کمتر از یک درصد متوسط و ضعیف بوده است.

وی از رشد 22 درصدی مسافران نوروزی بر اساس آمارهای اعلام شده در شهر ملایر در نوروز امسال خبر داد و بیان کرد: بر اساس نظر سنجی‌هایی که  از مسافران انجام شد بیش از 85 درصد اجرای مبلمان شهری و جداره‌نویسی شهر را عالی اعلام کرده‌اند.

شهردار ملایر به بازدید مسافران نوروزی از مجموعه تفریحی توریستی بام ملایر و جاده سلامت اشاره کرد و افزود: با ساخت آبشار مصنوعی بام ملایر امسال مسافران بیشتری از این مجموعه تفریحی توریستی بازدید داشتند.

انتهای پیام/89013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول