اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت مقام زن صورت می‌گیرد

برگزاری همایش «دختران فاطمی» در یاسوج، دهدشت و دوگنبدان

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش «دختران فاطمی» به مناسبت بزرگداشت مقام زن در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «دختران فاطمی» در یاسوج، دهدشت و دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط برای ترویج فرهنگ فاطمی و با الگوپذیری از سخنان رهبری باید زمینه اصلاح سبک زندگی را فراهم کرده و به مرحله اجرا بگذارند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وجود هرگونه معضل و مشکل در جامعه را دور ماندن از الگوهای سازنده و اسلامی دانست و گفت: شرایط حاکم بر جوامع باعث فاصله گرفتن از فضیلت‌ها، زندگی سالم، ارزش‌های دینی و ...شده است.

وی، در پیشنهاد کارشناس بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برگزاری همایش با عنوان «دختران فاطمی» در مرکز استان تصریح کرد: برگزاری این همایش در سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان می‌تواند الگوپذیری و تأثیر بسیار مناسب و مؤثر در بین جامعه هدف ایجاد کند.

رضوانی با تأکید به بنیاد شهید و متولیان بزرگداشت مقام زن و روز مادر اذعان کرد: امور بانوان و بنیاد شهید باید با شناسایی عده‌ای مشخص شده از خانواده‌های شهید و جانبازان از سوی این نهادها در روز زن از بانوان این قشر تجلیل کند.

وی، کمیته‌های تشکیل شده در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را شامل کمیته‌های فرهنگی و هنری، تبلیغات و تشکل‌های مردمی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه وظایف کمیته‌ها مشخص شده، کمیته تشکل‌های مردمی باید برای دفاع از کرامت زن و مادر تشکیل و انجام وظیفه کند.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مهم در سطح کشور و استان ابراز کرد: با نزدیک شدن به خلق حماسه سیاسی در کشور و استان، حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات در روابط کشور نیز تأثیرگذار است.

خلق حماسه سیاسی با حضور گسترده مردمی

رضوانی، 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری را آغاز زمان ثبت‌نام از کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم در نقش‌آفرینی زنان تأکیدی داشته باشیم؛ حضور گسترده مردمی و جامعه زنان و خلق حماسه سیاسی در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضور حماسه‌ساز مردم در صحنه سرنوشت‌ساز ایران را مهم عنوان کرد و گفت: نقش زنان در خانواده و جامعه بر حضور گسترده مردمی در انتخابات پیش‌رو بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/82011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول