اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

ایجاد 4 مرکز خرید خانواده در مناطق زلزله‌زده

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای دسترسی آسان مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی، ایجاد چهار مرکز خرید خانواده در دست اقدام است که به‌زودی راه‌اندازی و نهایی می‌شود.

ایجاد 4 مرکز خرید خانواده در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر یزدانشناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده شهرهای کاکی، شنبه و روستاهای اطراف تاکنون بیش از 120 تن انواع مواد غذایی، آشامیدنی و پوشاک، پتو و وسایل سرمایشی و گرمایشی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های بیشتری با همکاری جامعه اصناف، صنعتگران و بازرگانان استان در حال جمع‌آوری و ارسال است، تصریح کرد:‌ 4 مرکز خرید خانواده در حال راه‌اندازی است که 2 مرکز آن در شهر شنبه و 2 مرکز در روستاهای اطراف فرآیند تأمین و توزیع اقلام مصرفی خانواده‌ها و مردم مناطق زلزله‌زده را انجام خواهند داد.

کمک‌های نقدی کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز اذعان داشت: کمک‌های نقدی کارکنان این سازمان به مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده و به‌زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

امین کهوا گفت: در راستای کمک‌رسانی و تأمین اقلام ضروری آسیب‌دیدگان زلزله اخیر شهرستان دشتی و رفع مایحتاج اولیه آنان تاکنون مقادیر قابل توجهی از انواع مواد غذایی، پوشاک، آب معدنی، انواع کنسرو، پتو و وسایل سرمایشی و گرمایشی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در بین مردم زلزله‌زده توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه حس نوع‌دوستی و کمک‌رسانی شاخصه مردم خوب استان بوشهر است، افزود: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با دعوت از کارکنان سازمان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان و همچنین تخصیص بخشی از حقوق ماهیانه آنان به زلزله‌زدگان اقدام کرد که مبالغ جمع‌آوری شده به‌زودی به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز می‌شود.

کهوا در پایان متذکر شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای کاهش آلام زلزله‌زدگان و رفع نیازهای اولیه مناطق آسیب‌دیده همچنان پیگیر جمع‌آوری اقلام ضروری و احتیاجات روزمره آسیب‌دیدگان با همکاری اصناف، تجار و بازرگانان و واحدهای صنعتی و تولیدی و کسبه خیراندیش استان است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول