اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خبر داد

اعزام 6 تیم تخصصی بهداشت و درمان شهرستان جم به مناطق زلزله‌زده

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم از اعزام شش تیم تخصصی بهداشت و درمان شهرستان جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام 6 تیم تخصصی بهداشت و درمان شهرستان جم به مناطق زلزله‌زده

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: در پی حادثه دلخراش زلزله شنبه و طسوج، شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم تیم درمانی خود شامل پزشک، ماما، پرستار و تیم‌های بهداشتی خود شامل بهداشت محیط، پیشگیری از بیماری‌ها، سلامت روان و سلامت خانواده را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.

وی از اعزام شش تیم تخصصی بهداشت و درمان شهرستان جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای زلزله شهرستان دشتی تاکنون طی مرحله، تیم‌های مختلف بهداشتی و درمانی از شهرستان جم به این منطقه اعزام شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطر نشان کرد: این گروه‌ها در سه روستای چاهگاه، رزم‌آباد و حاج‌احمدی به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی پرداختند.

قاسمی تصریح کرد: تیم‌های بهداشتی جم در این برنامه، خدماتی از قبیل توزیع اقلام بهداشتی و دارویی، انجام کارهای درمانی و بیماریابی، پایش آب آشامیدنی و کلرزنی منطقه تحت پوشش، انجام مراقبت‌های بهداشتی از جمله مادر باردار، اطفال، غربالگری جمعیت پوشش از نظر رعایت موارد بهداشتی و بیماری‌ها و آموزش چهره به چهره به افراد با حضور در تمام چادرها ارائه کردند.

این مسئول گفت: همچنین خدماتی از جمله اعزام بیماران به مراکز بهداشتی درمانی با آمبولانس، هماهنگی برای انجام سم‌پاشی حوزه تحت پوشش و پیگیری برای نصب و راه‌اندازی حمام و سرویس‌های بهداشتی سیار توسط این زحمتکشان عرصه بهداشت و سلامت به مردم منطقه ارایه شد.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول