اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

800 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده آذربایجان تحویل شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 800 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده آذربایجان تحویل داده شده است.

800 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده آذربایجان تحویل شده است

احمد حاجی‌زاده امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: استان زنجان در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده آذربایجان اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی به تشکیل ستاد ویژه بازسازی مناطق زلزله‏زده در استان اشاره کرد و افزود: با تعامل مسئولان این ستاد در استان تشکیل و در کوتاه‏ترین زمان اقدامات مناسب صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مناطق زلزله‌زده 30 روستا را زیر پوشش بازسازی قرار داده بود، یادآور شد: در حال حاضر اقدامات مناسبی در این روستاها صورت گرفته است.

وی از تکمیل 711 واحد مسکونی در مرحله نخست خبر داد و گفت: استان زنجان بیش از تعداد واحد تعهدی خود عمل کرده و تعداد واحدهای بیشتری را تحویل داده است.

حاجی‌زاده تمرکز فعالیت‏های بازسازی را در مناطق روستایی دارای سکونت دائم عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت نخست در واحدهایی بود که بیش از 60 درصد آسیب دیده بودند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از تکمیل 830 واحد در روستاهای خسارت دیده خبر داد و خاطرنشان کرد: این واحدها در مناطق آسیب دیده بالای 60 درصد بوده است.

وی تکمیل واحدها را قبل از آغاز فصل سرما عنوان کرد و افزود: تلاش بسیاری برای تکمیل و تحویل واحدها قبل از آغاز فصل سرما شده است.

حاجی‌زاده از 924 واحد آواربرداری در مناطق زلزله‏زده آذربایجان خبر داد و اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 180 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده پی‏کنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به آرماتوربندی یک‌هزار و 353 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده آذربایجان اشاره کرد و یادآور شد: همچنین یک‌هزار و 330 واحد مسکونی در مناطق زلزله‏زده آذربایجان بتن‏ریزی شده است.

وی به اقدامات انجام شده برای مقاوم‏سازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات قابل توجهی در این راستا صورت گرفته است.

حاجی‌زاده با اشاره به اجرای طرح‏های هادی روستایی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‏های هادی در سال‌جاری با دقت بیشتری صورت می‏گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان سرعت بخشیدن به انجام تعهدات در سال‌جاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سال‌جاری در راستای شعار سال حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول