اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

کاندیداها برای اشتغال جوانان برنامه ارائه دهند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای اشتغال اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برنامه ارائه دهند.

کاندیداها برای اشتغال جوانان برنامه ارائه دهند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکلی که جوانان کشورمان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند معضل بیکاری است از این رو انتظار وجود دارد کاندیداهای ریاست جمهوری در زمینه ریشه‌کن کردن معضل بیکاری و اشتغال‌زایی برای جوانان برنامه‌های روشنی را ارائه دهند.

وی بر لزوم تلاش برای انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در برنامه‌های خود مشکلات اساسی جامعه را مورد توجه قرار دهند همچنین به امور اقتصادی مختلف به ویژه اشتغال بپردازند و برای عبور از شرایط فعلی، تورم و بیکاری طرح‌های خود را تبیین کنند تا مردم بتوانند مناسبت‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

این نماینده مجلس به نام‌گذاری سال‌جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه به عنوان مذکور جامه عمل پوشانده شود لازم است اقشار مختلف جامعه در انتخاب کاندیدای اصلح نهایت دقت را به عمل آورند تا سیاست‌های اقتصادی و سیاسی مناسب‌تری به مرحله اجرا در آید.

بیگی سیاست خارجی و اقتصاد را دو حوزه کلان و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست و افزود: کاندیداها باید برنامه‌های خود را به صورتی تنظیم کنند تا وقتی با اقبال عموم مردم روبه‌رو شدند بتوانند برای رشد، شکوفایی، عظمت و اقتدار روز‌افزون ایران اسلامی گام‌های بلندی بردارند و توفیق‌های بی‌شماری برای کشورمان به دست آورند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها از جمله سیاست خارجی نظر نهایی با مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای بسیط کردن و توسعه دادن سیاست خارجی باید تلاش شود تا روابط بین‌المللی توسعه پیدا کند ولی با این همه نظر نهایی با مقام معظم رهبری است و هر گونه‌ تصمیمی باید با قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت اتخاذ شده و عملیاتی شود.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول