اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد

محکومان پرونده‌های مواد مخدر 42 درصد مجرمان آذربایجان غربی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 42 درصد مجرمان زندانی آذربایجان غربی محکومان پرونده‌های مواد مخدر هستند.

محکومان پرونده‌های مواد مخدر 42 درصد مجرمان آذربایجان غربی

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 42 درصد مجرمان زندانی استان را محکومان پرونده‌های مواد مخدر شامل می‌شود که این رقم آمار قابل توجهی است. 

وی اولویت‌های سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در راستای تحقق شعار سال کشور برشمرد و گفت: با اجرای کامل برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری گام موثری را در مبارزه با مواد مخدر برخواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه‌های این شورا در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر، گفت: تشدید مبارزه با سران شبکه ترانزیتی و توزیع کنندگان عمده، کنترل مبادی ورودی و گلوگاه های مرزی، مبارزه با شبکه تولید، تشدید مبارزه با پول‌شویی، استمرار طرح پاک‌سازی مناطق آلوده شهرها، رایزنی‌های دیپلماتیک با کشورهای همسایه و برگزاری همایش‌های تخصصی از عمده برنامه‌های این شورا در سال جاری است.

جدیدی با اشاره به اقدامات قضایی مورد نیاز برای تسریع در روند مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: راه‌اندازی دادسرای ویژه مبارزه با مواد مخدر گامی موثر در تسریع رسیدگی به پرونده‌های مرتبط و کاهش ارجاع معتادان به زندان می‌شود.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول