اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوطلب شدن رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر زنجان در انتخابات شورای شهر

پس از پایان مدت زمان ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای شهر، برخی از مدیران استان از جمله رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر زنجان برای حضور در این شورا اعلام آمادگی کرده‌اند.

داوطلب شدن رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر زنجان در انتخابات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از 26 فروردین‌ماه که ابلاغیه‌ وزارت کشور مبنی بر آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا اعلام شد، استان زنجان را شور و حال انتخاباتی در برگرفت و زمزمه‌هایی از حضور افراد شاخص و غیرشاخص شنیده شد.

همچنین شایعه‌هایی از حضور افراد شاخص استان که در سال‌های پیش در استان دارای سمت بودند، ولی در حال حاضر خارج از استان زندگی می‌کنند نیز مطرح شد که البته اشتباه هم نبود و بر اساس اطلاعات رسیده برخی از افراد شاخص استان داوطلب عضویت در شورا شده‌اند.

شایعات از حضور افراد شاخص استان در انتخابات ادامه داشت تا جایی که در روز ششم ثبت‌نام اعلام شد معاون ارشاد استان تهران، گوینده خبر صدا و سیمای مرکز زنجان، فرماندار سابق زنجان و حتی برخی از مسئولان دانشگاه‌ها از جمله مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز داوطلب عضویت در شورای شهر شده‌اند.

براساس آخرین اخبار، فرماندار سابق زنجان و رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان (آراض ضیایی) و شیخ محمود محمدی یکی از مسئولان اداره کل اوقاف استان زنجان نیز آمادگی خود را برای حضور در انتخابات شورا اعلام کرده‌اند.

اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که حضور هر یک از این افراد شاخص که دارای سمت‌های مختلف و رده‌های تحصیلی متفاوت هستند، تا چه حد در آبادانی شهر موثر است و آیا افرادی که داوطلب عضویت در شورا هستند صلاحیت رسیدگی به امور شهری را دارند یا فقط برای کسب نام به این عرصه وارد شده‌اند.

لازم به ذکر است؛ امسال تعداد اعضایی که در شورای شهر زنجان فعالیت خواهند کرد از 9 نفر به 13 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول