اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

بودجه 92 به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای دارد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: در بودجه امسال به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای شده است.

بودجه 92 به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیج کارگری شهرستان نوشهر در کارخانه تولیدی ایران تک نخ با تشکر از ستاد برگزاری هفته بسیج کارگری گفت: سرمایه‌داران و فعالیت سرمایه‌گذاران در عرصه تولید آگاهانه است و این خود باعث شده تا جذب کارگری بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده از نیروهای بومی در مراکز تولیدی افزود: مجلس و دولت همه وظیفه داریم در عرصه تولید تلاش مضاعف داشته باشیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اضافه کرد: در سال گذشته نتوانستیم فضای لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی فراهم کنیم و سرمایه‌گذاران با مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه شدند و علت این مسائل این است که در برنامه هدفمندی یارانه‌ها قرار بود 30 درصد هزینه‌ها در عرصه تولید مصرف شود ولی در عمل تحقق نیافت و در جای دیگری هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذار باید حمایت شود تا میزان شغل افزایش یابد، افزود: مسئولان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

احمدی با اشاره به نابسامانی بازار خودرو ابراز کرد: اگر در صنعت خودروسازی قیمت‌ها در چارچوب‌های مناسب برنامه‌ریزی نشود شاهد بحران در این صنعت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید به اقتصاد نگاه عالمانه داشت نه نگاه احساسی خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل در جامعه بیکاری جوانان است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امروزه اگر در جامعه میزان جرم و جنایت افزایش پیدا کرده، سن اعتیاد در حال پایین آمدن است، افزایش آمار طلاق و درگیری‌های قومی و قبیله‌ای رو به افزایش است، همه مرتبط با مسئله بیکاری است.

وی به چرخاندن اقتصاد توسط کارگران زحمت‌کش کشور اشاره کرد و گفت: اگر شما کارگران رو به رشد باشید کشور هم از نظر اقتصادی ترقی می‌کند.

عضو خانه ملت در ادامه تاکید کرد: ما باید قدرشناس زحمات کارگران باشیم و متولیان، منزلت کارگران را بدانند و برایشان ارزشمند باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این نخستین سالی است که رهبری از جمله ترکیبی سیاسی اقتصادی استفاده کردند و  این به این معنی است که حوزه سیاسی و حوزه اقتصادی با هم رابطه نزدیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پررنگ و بابصیرت و با بینش سیاسی بالا حماسه پرشور دیگری خلق می‌کنند، افزود: مردم ایران با انتخاب فردی که شورای نگهبان آن را تایید صلاحیت کرده است باعث شکوفایی نظام جمهوری اسلامی می‌شوند.

احمدی با اشاره به عملکرد ضعیف در حوزه سیاست خارجی ابراز کرد: در حوزه سیاست خارجی نیاز به کار بیشتر است، شعار ما از اول انقلاب تا به حال نه شرقی و نه غربی بوده است و باید استقلال خود را همچون گذشته حفظ کنیم و اجازه ندهیم هیچ کشوری بر ما تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره تحریم‌های جبهه غرب بر علیه ملت ایران افزود: تحریم‌های دشمن باعث شد در جاهایی که از نظر اقتصادی مشکل داشتیم به خودکفایی برسیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مسئله انرژی هسته‌ای و مذاکرات گروه 1+5 چشم دوخته‌اند تا ببینند مردم در 24 خرداد چه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: به پای این نظام خون شهدا ریخته شده و مردم ایران نمی‌گذارند خون شهدا پایمال شود.

وی با اشاره به اینکه در بودجه امسال به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای شده است، افزود: حماسه سیاسی و خلق حماسه اقتصادی منوط به آن است که ما از تولید حمایت کنیم و باید ثابت کنیم عرصه حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از کارگران بسیجی نمونه شهرستان نوشهر با اهدای جوایز ارزنده قدردانی به عمل آمد و بازدید میدانی از فرایند ساخت فاز دوم کارخانه ایران تک نخ نوشهر و قسمت‌های در حال فعالیت آن با حضور مسئولان شهرستانی انجام پذیرفت.

در حاشیه نشست بصیرتی بسیج کارگری شهرستان نوشهر و با حضور نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران، مشکلات مربوط به برق کارخانه ایران تک‌نخ نوشهر برطرف شد.

انتهای پیام/86019/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول