اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سراوان:

رشوه میلیونی نتوانست قاچاقچی مواد مخدر را از چنگ قانون آزاد کند

فرمانده انتظامی سراوان گفت: مأموران وظیفه‌شناس سراوان پیشنهاد میلیونی یک قاچاقچی مواد مخدر برای فرار از چنگ قانون را رد کردند.

رشوه میلیونی نتوانست قاچاقچی مواد مخدر را از چنگ قانون آزاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدعلی کاظمی اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان سراوان به دنبال شناسایی یکی از فروشندگان عمده مواد مخدر که در چادرهای کپری در حاشیه شهر مواد مخدر خرید و فروش می‌کرد بلافاصله برای دستگیری وی با هماهنگی مراجع قضایی پلیس وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: این قاچاقچی و سوداگر مرگ برای فرار از دست قانون، مبلغ 2 میلیون و 987 هزار تومان وجه نقد را به مأموران پیشنهاد داد که مأموران وظیفه‌شناس ضمن رد رشوه پیشنهادی برابر قانون با این قاچاقچی مواد مخدر برخورد کردند.

دستگیری چهار سارق به عنف در شهرستان سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان همچنین گفت: چهار سارق به عنف در شهرستان سراوان شناسایی و دستگیر شدند.

کاظمی افزود: این سارقان چندی پیش با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید خودروی دیگری که دو سرنشین زن و مرد داشت را در محدوده بزرگراه خلیج فارس متوقف و پس از ضرب و جرح طعمه‌های خود با تهدید از آنان مدارک شناسایی و وجه نقد و اموال آنان را سرقت کردند.

وی بیان اشت: به دنبال اعلام شکایت مالباختگان و پس از بررسی‌های اولیه پلیس، تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده سرقت و اخاذی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سراوان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از سارقان و زورگیران به نام «بهروز» را شناسایی و دستگیر کنند.

کاظمی ادامه داد: این مظنون که در ابتدا قصد منحرف کردن تحقیقات پلیس را داشت وقتی با مالباختگان مواجه شد و با مدارک و شواهد به دست آمده پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با همدستی سه نفر دیگر به نام‌های «مرتضی.م، زاهد.م و جواد.م» دست به این سرقت زده‌اند.

این مسئول گفت: با اخذ مجوزهای قضایی لازم و طی هماهنگی با مقامات قضایی پس از شناسایی محل اختفاء مجرمان، دو نفر دیگر از آنان دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند همچنین تحقیقات بیشتر پلیس برای شناسایی و دستگیری چهارمین سارق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول