اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر

همایش امتنان از کارگران نمونه در اصفهان برگزار شد

پیش از ظهر امروز، همایش امتنان از کارگران نمونه به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در اصفهان برگزار شد و کارگران نمونه اصفهانی در این همایش تجلیل شدند.

همایش امتنان از کارگران نمونه در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کارگران موجود در سطح جامعه نقش مهمی را در راستای سازندگی و رشد و توسعه کشور دارند و نقش مؤثر آنها در پیشرفت عرصه‌های مختلف کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

کارگران نقش مهمی را در ارتقای کیفیت محصولات، کاهش وابستگی به خارج و افزایش تولیدات داخلی در سطح کشور و به ویژه در استان صنعتی اصفهان ایفا می‌کنند.

پیش از ظهر امروز، همایش امتنان از کارگران نمونه به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در اصفهان برگزار شد و کارگران نمونه اصفهانی در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

استان اصفهان دارای شش هزار شهید کارگر بوده و بیش از 30 درصد از شهدای استان به قشر کارگر و جامعی کارگری اختصاص دارد و شهدای کارگر استان با حضور در میدان‌های جنگ از ارزش‌های ایران اسلامی دفاع کرده‌اند.

امروز نیز کارگران با فعالیت در عرصه‌های اقتصادی در راستای خودکفایی کشور در زمینه افزایش تولیدات داخلی و عدم وابستگی به کشور‌های غربی فعالیت می‌کنند.

برگزاری این همایش‌ها راهکار و ابزاری برای تشویق و حمایت از جامعه کارگری به منظور فعالیت بیشتر این افراد در عرصه کسب و کار برای افزایش تولیدات داخلی است.

در این همایش 26 نفر از کارگران شخصی و 27 مجموعه کارگری به عنوان کارگران نمونه در استان اصفهان مورد تجلیل و قدر‌دانی قرار گرفتند و امیدواریم که دولت و مجلس با تصویب قوانین حمایتی نسبت به تشویق و ترغیب بیشتر جامعه کارگری در حوزه کار و تولید تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول