اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

استفاده از همه امکانات برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: از همه امکانات و ابزار برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان استفاده می‌شود.

استفاده از همه امکانات برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدجواد هاشمی دوشنبه‌شب در نخستین جلسه ستاد کنگره شهدای هنرمند استان زنجان، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان از سال 85 فعالیت‌های خود را آغاز کرده و به تبع آن از سال 86 فعالیت‌های این سازمان در استان‌های مختلف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی شهدای هنرمند در طی سه سال گذشته در دستورکار این سازمان قرار گرفته است، افزود: تاکنون دو دوره کنگره شهدای هنرمند استان‌ها برگزار شده است.

*برگزاری کنگره شهدای هنرمند در 10 استان کشور

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری این کنگره در 10 استان کشور در سال‌جاری تصریح کرد: خروجی این کنگره‌ها در سال 93 در قالب ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند استان‌ها از اهداف این کنگره است، خاطرنشان کرد: اسناد مربوط به این شهدا در قالب وصیت‌نامه،دست‌نوشته‌ها و اسناد جمع‌آوری شد.

هاشمی بر ضرورت استفاده از تجربیات دستگاه‌های اجرایی در خصوص برگزاری هنرمندان شهید تأکید کرد و افزود: باید از همه امکانات و ابزار برای برگزاری این کنگره استفاده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا مختص یک ارگان و سازمان نیست، یادآور شد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

* تهیه آرشیو آثار شهدای هنرمندان استان زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان، تهیه آرشیو آثار شهدای هنرمندان استان زنجان را خروجی این کنگره عنوان کرد و گفت: ارائه آثار شهدای هنرمند در جامعه از دیگر اهداف این کنگره است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و دلجویی از پدران و مادران شهدا از دیگر اهداف این کنگره است، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی این کنگره جمع‌آوری آثار شهدا در قالب فیلم، عکس، نمایش، شعر به صورت فاخر و آثار برجسته است.

*تهیه فرم اطلاعاتی کنگره شهدای هنرمند استان زنجان

هاشمی از تهیه فرم اطلاعاتی کنگره شهدای هنرمند استان زنجان خبر داد و گفت: در صورت شناسایی شهدای جدید این فرم کامل‌تر می‌شود.

وی از چاپ کتاب این کنگره خبر داد و بیان داشت: اطلاع‌رسانی‌های لازم برای برگزاری این کنگره در استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکارهای برگزاری مطلوب کنگره تاکید کرد و گفت: مراسم اصلی کنگره در سه ماهه آخر سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول