اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کامران ترکان قلعه شاهی

مبتکر هرمزگانی به عنوان کارگر نمونه کشوری معرفی شد

"کامران ترکان قلعه شاهی" از کارگران شرکت پتروشیمی فارش بندرعباس توانست با طراحی و ساخت چنگک ولوهای کمپرسور 7003 به عنوان کارگر نمونه کشوری سال 91 در بخش صنعت معرفی و از دست رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کند.

مبتکر هرمزگانی به عنوان کارگر نمونه کشوری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسم تقدیر از کارگران نمونه در خصوص مراحل انتخاب و معرفی کارگران نمونه گفت: مراحل انتخاب و معرفی در سه مرحله کارگاهی، استانی و ملی اجرا می‌شود.

وی افزود: در مرحله مقدماتی کارفرمایان در انتخاب کارگران وگروه‌های کار نمونه، ملاک و معیارهایی را مد نظر قرار می‌دهند و آنان در راستای ارتقاء فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه به منظور ارتقا سطح بهره وری دربین کارگران واحد خود می‌توانند با توجه به هر یک از معیارها به انتخاب و تشویق کارگران و گروه‌های کاری نمونه بپردازند.

وی افزود: به منظور انجام بهینه مرحله مقدماتی ضمن مکاتبه با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها، پیگیری‌های لازم در خصوص فراهم آوردن زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری جامعه کار و تولید در رقابت ملی، معرفی کارگران و واحدهای نمونه با اطلاع رسانی مطلوب از طریق صدا و سیما و مطبوعات استانی و همچنین تبلیغات در سطح معابر و تعامل مستقیم با کارخانجات صورت می‌گیرد.

به گفته راستی، در مرحله دوم، از بین کارگران معرفی شده از سوی کارگاه‌ها، تعدادی بر اساس شاخص‌ها انتخاب و به عنوان نمونه استانی تقدیر و به مرحله ملی راه می‌یابند.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، در ادامه بیان داشت: در مرحله ملی نیز از بین کارگران نمونه معرفی شده استان‌ها، تعدادی به عنوان نمونه کشوری انتخاب و با حضور مقامات کشوری از آنان تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود طی سه سال گذشته (91 – 90- 89)، دو کارگر نمونه و یک گروه کار هفت نفره از استان هرمزگان به عنوان نمونه کشوری انتخاب و از سوی ریاست جمهوری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.

همچنین در بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ملی سال 91  که با حضور رییس جمهور برگزار شد، از 11 کارگر نمونه ملی، 12 کارگروه نمونه ملی، سه واحد نمونه کشوری، سه تلاشگر نمونه کشوری و 9 نفر از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/2310/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول