اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

تجلیل از کارگران نمونه و خلاق بم

فرماندار بم گفت: تجلیل از کارگران نمونه و خلاق در روز جهانی کار و کارگر در دستور کار قرار دارد.

تجلیل از کارگران نمونه و خلاق بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین امشب در جمع کارفرمایان شهرستان بم اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر به این منظور است تا قشر کارگر به اهمیت و جایگاه والای خود در جامعه پی ببرند، چرا که این قشر نقش بسزایی در پویایی جامعه دارند.

وی ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتیبانی قشر کارگر و فعالان عرصه تولید توانست در مقابل تحریم‌ها ‌ایستادگی کند و در سال جاری نیز همه سعی می‌کنند تا حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق یابد.

زین‌الصالحین عنوان کرد: در سال تولید ملی محصولات و دستاوردهای ما به خوبی مورد استفاده قرار گرفت و در سال جدید هم نیاز است مردم ما همچون پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور در عرصه‌های سیاسی مانند انتخابات حماسه‌آفرینی کنند.

وی اذعان داشت: حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و همه ما باید به ارزش‌ها پایبند باشیم و نگذاریم حق و حقوق کارگران زیرپا گذاشته شود.

زین‌الصالحین با اشاره به روز کار و کارگر گفت: در این روز معرفی و تجلیل از کارگران نمونه و خلاق در دستور کار است و مراسمی باشکوه برگزار می‌شود.

احمد حائری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: کلید توسعه هر جامعه در دست کارگران است و رابطه کارگران و کارفرمایان نیازمند یک تعامل و همبستگی است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت خصوصی‌سازی، حمایت از کارفرمایان به طور جدی در دستور کار است و برنامه‌های متعددی در این زمینه داشتیم.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول