اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم تاکید کرد

نقش کارگران پالایشگاه جم در تولید بی‌وقفه گاز

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: کارگران در تولید بی‌وقفه پالایشگاه فجر جم نقش مهمی داشته‌اند.

نقش کارگران پالایشگاه جم در تولید بی‌وقفه گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع کارگران پالایشگاه جم اظهار داشت: امروزه ارزش کار شما کارگران به همان اندازه است که دنیا پیشرفت کرده است.

وی افزود: وجدان‌های آگاه می‌دانند که کارگران چه نقش ارزنده‌ای در اقتصاد کشور دارند و لذا همه این روز را گرامی می‌داریم و دین بزرگ ما نیز کار را یک عبادت می‌داند.

اسلامی خاطر نشان کرد: همه می‌دانند که چه کارهای بزرگی با دستان پرتوان شما در همین شرکت به ثمر رسیده است و در حال حاضر نیز بزرگ‌ترین کار شرکت که تعمیرات اساسی است مانند سال‌های گذشته با دستان شما کارگران بزرگوار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: همه کارگران مانند سال‌های گذشته باید به مسئله ایمنی در تعمیرات اساسی توجه ویژه نشان دهند و مراقب سلامتی خود باشند.

وی تاکید کرد: اگر من در مناسبت‌های مختلف همواره به مسئله ایمنی کارگران حساسیت نشان می‌دهم و ایمنی و سلامت شما را همیشه مدنظر قرار داده‌ام به خاطر آرامشی است که باید یک کارگر در محیط کار داشته باشد.

اسلامی ادامه داد: یک کارگر نمی‌تواند با رعایت نکردن مسایل ایمنی در محیط کار احساس نشاط و آرامش کند و این مسئله به کل سیستم آسیب می‌رساند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به لزوم احترام متقابل پیمانکاران با کارگران اشاره و تصریح کرد: روابط بین کارگر و پیمانکار به معنایی که امروز در حقوق کار مورد توجه قرار گرفته است باید به‌صورت کامل اجرا شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم ادامه داد: پالایشگاه نیز همواره تمام تلاش خود را در راستای اجرای همه بندهای حق و حقوق کارگری داشته و خواهد داشت.

وی از تمامی پیمانکاران و مدیران پالایشگاه خواست که همواره خود را نسبت به حق و حقوق کارگران متعهد ببینند.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول