اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت 5 مربی استان مرکزی به اردوهای تیم ملی

استان مرکزی به سمت ورزش حرفه‌ای در کشور می‌رود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از درخشش ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان در کشور با آغاز سال جدید خبر داد.

استان مرکزی به سمت ورزش حرفه‌ای در کشور می‌رود

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با گذشت مدت کوتاهی از سال جدید، ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان درخشش بسیار خوبی در کشور داشته که این نوید بخش آینده خوش برای ورزش حرفه‌ای استان است.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره کل طی سال‌های اخیر بوده که در این زمینه گام‌های ارزنده‌‌ای برداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به دعوت پنج نفر از مربیان استان به اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: غلامعلی اکبرآبادی مربی هندبال، ابوالفضل یوسفی مربی تیم ملی هاکی، وحید احمدی مربی ژیمناستیک و چقایی مربی گلبال این استان به عنوان مربیان تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

ملکی ادامه داد: همچنین با شروع سال جدید، 29 نفر از بازیکنان رشته‌های تیراندازی، ژیمناستیک، هاکی، هندبال، ناشنوایان، گلبال، جودو، دو و میدانی، کشتی و باستانی، والیبال، بیماری‌های خاص و تنیس روی میز به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد شش نفر با درخشش در مسابقات کشوری موفق به حضور در اردوی تیم ملی والیبال، بیماری‌های خاص و تنیس روی میز شدند.

انتهای پیام/87012/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول