اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ظرفیت‌های قابل توجه قزوین در ورزش‌های رزمی

کسب 300 مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و جهانی از سوی رزمی‌کاران قزوینی در سال گذشته، تنها نشان‌دهنده بخشی از ظرفیت‌های قابل توجه این استان در عرصه ورزش‌های رزمی است.

ظرفیت‌های قابل توجه قزوین در ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بدون شک باید اذعان کرد که ورزش‌های رزمی در چند سال گذشته توانسته است به خوبی در قزوین جای خود را میان ورزشکاران استان باز کند، اگر به باشگاه‌های مورد نظر سبک‌های این رشته ورزشی سر زد می‌توان به خوبی این واقعیت را حس کرد.

این گفته‌ها را افشین هادی‌چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین تأیید می‌کند و می‌گوید: فقط تعداد ورزشکاران فعال در سبک‌های مختلف رزمی در فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته نزدیک به هفت درصد افزایش داشته‌اند.

این در حالی است که هادی‌چگینی اضافه می‌کند: هم‌اکنون سه هزار و 620 نفر به طور رسمی در رشته‌ها و سبک‌های مختلف زیر نظر هیئت ورزش‌های رزمی استان فعالیت می‌کنند.

صحبت‌های رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در حالی بیان می‌شود که هم‌اکنون 40 سبک و رشته ورزش‌های رزمی زیر نظر این هیئت ورزشی در سطح شهرستان‌های استان فعال هستند و از حق نباید گذشت که ورزشکاران این رشته ورزشی نیز در سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند که حرف‌های زیادی در میدان‌های ملی و فراملی دارند.

کسب دو مدال با ارزش طلا و برنز رقابت‌های نخستین دوره‌ هاپکیدوی قهرمانی آسیا از سوی دو ورزشکار ارزنده قزوینی که ماه گذشته به دست آمد، نشان می‌دهد که ورزش‌های رزمی در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی مناسب تلاش داشته است تا گام‌های مثبتی را در راه قهرمان‌پروری از خود بر جای بگذارد.

رزمی‌کاران قزوینی در سال گذشته موفق شدند 300 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز را از آن خود کنند که در این بین نزدیک به 290 مدال در مسابقات قهرمانی کشور و 12 نشان در رقابت‌های بین‌المللی و جهانی به دست آمده است.

در کنار همه این‌ها باید اشاره‌ای هم به برگزاری کلاس‌های مختلف سبک‌ها و رشته‌های رزمی داشت که هیئت ورزش‌های رزمی در طول سال گذشته در قزوین برپا کرد که البته این هیئت توانست میزبانی چند سبک مختلف ورزش‌های رزمی را با موافقت فدراسیون در قزوین نیز برگزار کند.

به هر حال نکته قابل تأمل این است که هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین توانسته در سال‌های اخیر رو به جلو حرکت کند و به طور قطع مسئولان این رشته ورزشی می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق‌تر این روند رو به رشد را با شتاب بیشتر تا رسیدن به قله‌های موفقیت طی کنند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول