اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌‌برداری از پاسگاه‌های پلیس‌راه دندی به زنجان و ابهر به تاکستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به آغاز عملیات احداث پاسگاه پلیس راه شهرستان دندی به زنجان و ابهر به تاکستان گفت: این پاسگاه‌ها تا آغاز دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌‌برداری از پاسگاه‌های پلیس‌راه دندی به زنجان و ابهر به تاکستان

علی رحمتی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بالا رفتن سطح استاندارد جاده‌ها، توسعه روز‌افزون راه‌های بین شهری و روستایی از یک سو و پیشرفت وسایل نقلیه و افزایش بی‌رویه آن، اجرای برنامه‌های نوین را ضروری کرده است.

وی گفت: اجرای روش‌های کنترلی و نظارتی به شیوه‌های سنتی کار‌ساز نیست، لذا اهمیت دارد از روش‌های نوین و ابزارهای جدیدی برای کنترل و مدیریت ترافیک در جاده‌ها استفاده شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان افزود: این پروژه‌ها در 29 مهر‌ماه سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان شهرستانی و مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان به بهره‌برداری رسید که تصاویر این مرکز به صورت آنلاین به اداره کل راه و شهرسازی و قرارگاه پلیس راه استان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه سال‌جاری هفت دستگاه دوربین نیز در محورهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تحقق اعتبارات استانی استودیوی خبری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان نیز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رحمتی تصریح کرد: چهار دستگاه دوربین ثبت سرعت به صورت آنلاین در حال نصب است و شاهد بهره‌برداری از این دوربین‌ها در سوم خرداد‌ماه سال‌جاری خواهیم بود، 11 محور نیز مجهز به دستگاه‌های ترددشمار هستند و در دو محور تهم – چورزق و سرچم نیز در حال نصب توسط پیمانکار است که به این ترتیب مجموع دستگاه‌های تردد‌شمار در محورهای استان به 26 دستگاه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی از وضعیت راه‌ها نصب دو دستگاه تابلو پیام متغیر VMS در دست کار پیمانکار بوده و احداث یک دستگاه سیستم WIM (باسکول هوشمند در حال حرکت) در محور دندی را داریم که کار اجرایی آن انجام شده و به دلیل تعریض جاده به تاخیر افتاده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در خصوص احداث پاسگاه‌های پلیس راه گفت: عملیات احداث پاسگاه پلیس راه شهرستان دندی به زنجان و ابهر به تاکستان شروع شده و تا آغاز دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است، زنجان نهمین استانی است که از این نرم‌افزار برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول