اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح توسعه کشاورزی صورت گرفت

صدور 417 پروانه بهره‌برداری دامپزشکی در جنوب کرمان

معاون فنی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در سال گذشته 417 پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری در جنوب کرمان صادر شده است.

صدور 417 پروانه بهره‌برداری دامپزشکی در جنوب کرمان

خوبیار مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی در سال گذشته 417 فقره پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری مراکز پرورش دام و طیور توسط اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان صادر شد.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به مهم‌ترین فواید این طرح‌ها تصریح کرد: افزایش تولیدات دامی، خودکفایی کشور در تولیدات محصولات دامی و ایجاد اشتغال پایدار از جمله فواید این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه ایجاد این مراکز تولید موجب توسعه مراکز دامداری در این منطقه می‌شود، خاطرنشان کرد: صنعت دامداری در جنوب کرمان سنتی است که باید برای ارتقای آن به سمت صنعتی تلاش شود.

مشایخی با اشاره به انواع پروانه‌های صادر شده ابراز داشت: پروانه‌های بهداشتی صادر شده در این منطقه بیشتر شامل پرواربندی بره، گاو، گوساله، مرغداری‌‌ گوشتی، بوقلمون، استخرهای ماهیان گرمابی، شترمرغ و دامداری‌های روستایی است.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: دامپزشکی از تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی بر این مراکز نظارت می‌کند.

انتهای پیام/80003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول