اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

تفکیک فروشگاه‌های مواد خام و دام زیرکوه ضروری است

فرماندار زیرکوه گفت: به منظور رعایت موارد بهداشتی تفکیک فروشگاه‌های توزیع عرضه فرآورده‌های دامی و مواد خام ضرورت دارد.

تفکیک فروشگاه‌های مواد خام و دام زیرکوه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان زیرکوه با اشاره به عدم وجود سردخانه‌ای زیر صفر و بالای صفر به منظور نگهداری محصولات کشاورزی و دامی اظهار کرد: به متقاضیان این طرح از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی اداره صنعت، معدن و تجارت در زیرکوه خواستار تکمیل چارت نیروی انسانی این اداره شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ابلاغ فعالیت کمیسیون نظارت در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: تاکنون در پنج شهرستان استان کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی فعال بوده که اخیرا در تمام شهرستان‌های استان این کمیسیون فعال و کار نرخ‌گذاری و نظارت بیشتر بر فراورده‌های صنفی را دنبال می‌کند.

علیرضا جمیع نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات، صادرات و واردات در بازارچه‌ مرزی یزدان بر رونق بیشتر این بازارچه تاکید کرد.

وی ادامه داد: شورای ساماندهی مبادلات مرزی به زودی در محل بازارچه یزدان به منظور بررسی مشکلات با حضور مسئولان استانی تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بر تشکیل گشت‌های نظارت و بازرسی در این شهرستان تاکید کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زیرکوه از توزیع گوشت قرمز وارداتی به میزان شش تن در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین 16.5 تن مرغ منجمد در ایام عید در این شهرستان توزیع شده است.

محمد‌رضا صادقی اضافه کرد: از این مقدار گوشت توزیع شده در سطح شهرستان سه تن در مناطق زلزله‌زده شاج و حسین‌آباد زهان و 1.5 تن در بخش شاسکوه و 1.5 تن در نمایشگاه بهاره به منظور تنظیم بازار توزیع شده است.

وی از توزیع 35 تن میوه تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: 35 مورد گشت مشترک در حوزه بازرسی و نظارت شهرستان صورت گرفته که چهار پرونده تخلف به ارزش 10 میلیون و 200 هزار ریال برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زیرکوه از فعال شدن سامانه 124 به صورت شبانه‌روزی دراین شهرستان خبر داد و اضافه کرد: هرگونه گزارش تخلف صنفی پیگیری و رسیدگی می‌شود.

صادقی متذکر شد: همچنین 15 تن برنج آرژانتینی و هندی و54 تن شکر با قیمت مناسب توزیع شده است.

انتهای پیام/69008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول