اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی:

40 درصد فرش استان مرکزی توسط مددجویان کمیته امداد تولید می‌شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از تولید 40 درصد فرش استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

40 درصد فرش استان مرکزی توسط مددجویان کمیته امداد تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، رمضانعلی جلالی گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد 3,5 درصد گوشت، شش درصد شیر و 40 درصد فرش استان را تولید می‌کنند.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی به صورت دریافت مستمری را از خدمات این نهاد عنوان کرد و گفت: به همت این نهاد در سال گذشته بالغ بر شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌جاری است که با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز از مشارکت بالغ بر 559 میلیون ریالی مردم استان مرکزی در طرح احسان دانش‌آموزی خبر داد.

حسین محمدی افزود: به منظور مشارکت دانش آموزان در عرصه کمک به نیازمندان جامعه و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری ،کمیته امداد با همکاری سازمان آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی طرح احسان دانش‌آموز کردند.

وی افزود: این اقدام با توزیع قلک‌های پلاستیکی در بین دانش‌آموزان سطوح ابتدایی و راهنمایی در سراسر استان و از طریق همکاری انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس صورت گرفته است.

محمدی اظهار داشت: مساعدت‌های دانش‌آموزان مشمول طرح در پایان سال جمع‌آوری و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/87003/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول