اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد

فعالیت بیش ‌از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بیش ‌از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای مستقیم و غیرمستقیم علیه جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.

فعالیت بیش ‌از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا واعظی ‌در گردهمایی تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز مسائل کشور با حوزه فرهنگ گره خورده است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم حماسه خلق کنیم باید از دالان فرهنگی عبور کنیم، اذعان داشت: تا وقتی که جامعه از نظر فرهنگی آماده نشود هیچ حماسه‌ای رخ نمی‌دهد.

حوزه رسانه موتور حوزه فرهنگ است

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: حوزه فرهنگ حوزه بسیار مهمی است به طوری که می‌توان حوزه رسانه را موتور حوزه فرهنگ دانست.

واعظی با بیان اینکه نقش رسانه یک نقش کلیدی است و می‌توان رسانه‌ را رکن چهارم دموکراسی دانست، گفت: حوزه رسانه یک حوزه ارزش‌محور و تراز با انقلاب اسلامی است.

وی از نقش کلیدی رسانه‌ها در جهت‌دهی و سازماندهی انتخابات خبر داد و افزود: رسانه در جهت‌دهی و سازماندهی افکار عمومی و با‌ارزش کردن یک موضوع نقش بسزایی دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: امروزه عصر ارتباطات کوچک است یعنی یک موضوع کوچک می‌تواند به موضوع خیلی بزرگ تبدیل شود.

واعظی یادآور شد: امروزه 60 تا 70 درصد بحران‌ها متأثر از عملکرد رسانه‌ها بوده است.

وی متذکر شد: بیش ‌از 3 هزار شبکه تلویزیونی مستقیم و غیرمستقیم علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند که حداقل 500 شبکه فارسی زبان یا زیرنویس فارسی زبان است.

بسیج در همه حوزه‌ها نتیجه می‌دهد

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در همه عرصه‌های رسانه دچار مشکل هستیم، ادامه داد: بسیج در هر حوزه‌ای که وارد شده نتیجه داده است.

واعظی اضافه کرد: در همه حوزه‌ها بسیج وجود دارد ولی در حوزه رسانه در این مورد احساس خلأ شده و باید بیشتر به این مورد توجه شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های اساسی در اواخر سال 90 و اوایل سال 91 در حوزه رسانه صورت گرفته است تا به سطحی برسد که دیگر مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

بسیج رسانه باید مستقل شود

جانشین رئیس بسیج رسانه کشور اذعان داشت: باید بسیج رسانه را مستقل کنیم تا با یک پشتیبانی قانونی محکم‌تر بتواند کار کند.

واعظی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جنگ امروز جنگ فرهنگی است به عنوان مثال یک عکس می‌تواند ابزاری برای مقابله با دشمن در این زمان باشد، توجه و کار کردن در این زمینه تلاش و فعالیت بیش از پیشی را می‌طلبد.

انتهای پیام/2248/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول