اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

بسیجیان نقش مهمی در تحقق اهداف حماسه اقتصادی دارند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: افراد جامعه می‌توانند برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی از تخصص بسیجیان بهره ببرند و می‌توان در راستای اهداف حماسه اقتصادی گام برداشت.

بسیجیان نقش مهمی در تحقق اهداف حماسه اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج ادارات این شهرستان اظهار داشت: امام راحل با درایتی که داشتند، دستور تشکیل بسیج مستضعفان را در سال 58 دادند که در آن زمان برخی فکر می‌کردند با وجود نیروهای نظامی متعددی که در کشور است، تشکیل بسیج ضرورتی ندارد.

وی افزود: امام راحل همزمان با تشکیل بسیج مأموریت آن را هم تبیین کردند، معمولاً نهادها در یک قالب خاص هستند، اما مجموعه بسیج محصور و محدود نیست، مأموریت بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، هر جا ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مورد تهدید واقع شود، وظیفه بسیج است که وارد شود.

شهدادنژاد تصریح کرد: بسیج فقط یک نیروی نظامی یا شبه نظامی نیست، اگر در عرصه سیاسی نظام با چالش مواجه شود، بسیج باید حماسه‌آفرینی کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ضروریات بسیج این است که انحصاری و محدود به یک قشر خاص نیست، ما حدود 13 میلیون بسیجی را سازماندهی کردیم، اما حماسه‌هایی که توسط ملت ایران در برابر فتنه سال 88 و یا حماسه 9 دی از خود نشان دادند، این توسط خود مردم رخ داد و ما قادر نبودیم، این ملت را در دسته و گردان قرار دهیم.

شهدادنژاد عنوان کرد: دیدگاه ایثارگری و شهامت بسیج بود که در دوران دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستادگی کردند و امروز به عنوان یک ملت سربلند در دنیا هستیم، یکی از امتیازات بسیج این است که وابستگی به فرد ندارد و یک حرکت رو به جلو و گوش به فرمان ولایت فقیه است، اگر بسیج وابستگی داشت، جایگاه امروز را نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: بسیاری در این سه دهه از انقلاب خواستند در بدنه بسیج نفوذ کنند، اما بصیرت بسیج بالاتر از این بود و در هیچ شرایطی رنگ نباخت، این دستاورد از برکت خون شهدا است، بسیج وارث خون شهدایی است که اوج ایثار را به نمایش گذاشتند و برای همه نسل‌های آینده الگو است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری اذعان داشت: وظیفه ما در این راستا سنگین است، بسیاری از افراد جامعه می‌توانند از تخصص شما کارکنان ادارات برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی بهره ببرند، شما باید خود را وقف آنها کنید، اگر بتوانیم در این زمینه دست مردم را بگیریم در راستای اهداف حماسه اقتصادی گام برداشتیم.

وی افزود: حماسه با یک کار معمولی متفاوت و کاری ماندگار است، برخی مواقع اگر غفلت کنیم، آسیب می‌بینیم و معلوم نیست، برای جبران آن فرصت فراهم شود و تمام عمر افسوس می‌خوریم.

شهدادنژاد اظهار داشت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و با وجود همه توطئه‌های دشمنان این مردم ایستادگی و آنها را خنثی کردند، طی این سه دهه بعد از انقلاب ده‌ها هجمه سنگین علیه ما رخ داد که هر کدام می‌توانست یک حکومت را سرنگون کند، اما با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری خنثی شدند و این تدابیر پشتیبانی مردم را همراه داشت.

به گزارش فارس، در این آیین محمود انصاری‌فرد مسئول سابق بسیج ادارات شهرستان جیرفت تودیع و حسن سنجری به عنوان سرپرست آن معرفی شد.

انتهای پیام/80002/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول