اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان اعلام کرد

ساخت 50 درصد از واحدهای مسکن مهر زنجان در کاظمیه

استاندار زنجان گفت: بیش از 50 درصد از واحدهای مسکونی مهر استان زنجان در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان احداث شده است.

ساخت 50 درصد از واحدهای مسکن مهر زنجان در کاظمیه

محمد رئوفی‏نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار خانوار در مناطق گلشهر کاظمیه و پونک مستقر هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی، اداری، آموزشی و فرهنگی در این مناطق از مهم‏ترین اولویت‏ها به شمار می‏رود.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در احداث مسکن مهر یکی از استان‏های موفق کشور بوده است، اضافه کرد: احداث واحدهای مسکونی مهر به نوعی حمایت از قشر محروم محسوب می‏شود.

در ادامه وی با اشاره به اینکه دین اسلام سبب ترس استکبار جهانی شده است، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آثار و اقتدار مقابله دندان‌شکن در جنگ‏های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه مشاهده شد.

* مقابله سایر ملت‏ها با استکبار به پشتوانه ایران اسلامی است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه مقاومت و اقتدار سایر ملت‏ها به پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: آنها با این پشتوانه وارد میدان شده و دشمنان خود را خوار و ذلیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه همه آنچه که امروز در جهان شاهد آن هستیم متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: مسلمانانی که در بند استکبار بودند امروز قیام کرده‏اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر اقدامی که در گوشه‏ای از جهان رخ داده، صرفاً برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: حرکت اسلام‌گریزی و اسلام‌زدایی دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد.

* پرداخت هزینه‏های سنگین برای مقابله با اسلام انقلابی

وی با تاکید بر اینکه امروز همه نگاه‏ها به جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: این همه هزینه در منطقه برای مقابله با اسلام ناب انقلابی پرداخت می‏شود.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه این همه هزینه در افغانستان، سوریه، عراق و پاکستان مقابله با اسلام است، تصریح کرد: همه فشارها به سوریه امروز در راستای فشار به اسلامی است که منشأ آن جمهوری اسلامی ایران محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه دنیا امروز برای مقابله با اسلام بسیج شده است، اضافه کرد: امروز دنیای استکبار و برای براندازی کشوری که خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است، اقدام می‏کند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز کشور ایران در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، ادامه داد: باید در این شرایط حماسه جدیدی خلق شود.

انتهای پیام/73006/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول