اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کرج:

115 خانواده نیازمند در کرج دارای مسکن شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی کرج گفت: با تلاش‌های انجام شده 115 خانواده نیازمند این شهرستان از سرپناه مناسب برخوردار شدند.

115 خانواده نیازمند در کرج دارای مسکن شدند

سیدرضا شوبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد در سراسر کشور توانمندسازی افراد و خانواده‌های تحت پوشش است تا بتوانند مشکلات و نیازهای اقتصادی خود را برآورده کنند.

وی تاکید کرد: معنی حمایت کمیته امداد این نیست که به صورت ماهانه پول و اقلام مورد نیاز را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد، بلکه تلاش داریم در مسیری حرکت کنیم که در نهایت افراد تحت پوشش بتوانند به توانمندی اقتصادی دست یابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کرج افزود: به طور قطع برای رسیدن به این هدف باید دو مشکل اساسی خانواده‌های نیازمند را برطرف کنیم که یکی مسکن و دیگری اشتغال است.

شوبیری در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته امداد شهرستان کرج اقداماتی برای رفع نیاز مددجویان تحت پوشش این کمیته در حوزه اشتغال و مسکن انجام داده است؟ گفت: همان طور که همگان مطلع هستند، بحث نیاز به مسکن و اشتغال از جمله مهمترین دغدغه‌های جوانان و خانواده‌ها است و به طور قطع کمیته امداد نیز به تنهایی توانایی تامین این نیاز افراد تحت پوشش خود را ندارد.

شوبیری افزود: با این وجود تلاش‌های بسیار خوبی در استان البرز و شهرستان کرج صورت گرفته است تا بتوانیم حداقل امکانات و تسهیلات را در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار دهیم.

به گفته وی، طی ماه‌های اخیر با تأمین اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، تعداد 115 واحد مسکونی در شهرستان کرج تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کرج بیان داشت: انتخاب این افراد بر اساس چارچوب‌های قانونی کمیته امداد صورت گرفته است.

شوبیری در پایان گفت: تامین مسکن این خانواده‌ها با تلاش‌های کمیته امداد کرج و با هماهنگی نهادهای مرتبط انجام شده و امیدواریم بتوانیم با همراهی افراد خیر بتوانیم در آینده نیز این طرح را تداوم بخشیم.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول