اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

پرداخت 141 فقره تسهیلات ازدواج در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون از 291 پرونده تشکیل شده در این شهرستان 141 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

پرداخت 141 فقره تسهیلات ازدواج در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای پرداخت هر چه سریع‌تر تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان این شهرستان همه تلاش خود را انجام دادیم.

وی افزود: در این زمینه با بانک‌های عامل وارد مذاکره شده و در راستای رفع مشکلات پیش‌روی پرداختی تسهیلات آن‌ها اقدامات لازم صورت گرفته است.

فرماندار هندیجان با اشاره به ثبت‌نامی‌های تسهیلات ازدواج در سایت بانک صادرات بیان کرد: بانک صادرات این شهرستان از آغاز سال 92 و با ثبت‌نام زوجین در سایت مرتبط توانسته است به‌خوبی وام‌های متقاضیان را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا 291 پرونده در این بانک تشکیل شده که از آغاز فروردین تاکنون 141 پرونده موفق به دریافت وام شده‌ است.

فرج‌الهی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش خدمات‌دهی در این خصوص تاکنون 19 فقره تسهیلات بازرگانی نیز به این بانک معرفی شده است.

وی عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان در بخش‌های مختلف شهرستان است که امیدواریم در این خصوص مردم نیز بیش از پیش تعامل مطلوب را با دستگاه‌های اجرایی هندیجان برقرار کنند.

انتهای پیام/72001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول