اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک کشاورزی قزوین خبر داد

پرداخت تسهیلات بانکی برای توسعه کشاورزی قزوین

مدیرعامل بانک‌های کشاورزی قزوین بر ضرورت ارائه تسهیلات، برنامه‌ریزی یکپارچه و تلاش مداوم برای توسعه طرح‌های کشاورزی سطح استان قزوین خبر داد.

پرداخت تسهیلات بانکی برای توسعه کشاورزی قزوین

منوچهر رافعی‌‌دهکردی امروز در حاشیه دیدار با کارکنان تعاونی‌های روستایی قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جذب اعتبارات بخش کشاورزی قزوین در سال جاری تداوم داشته و پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شعب بانک‌های کشاورزی قزوین در خصوص توسعه تعاونی‌ها در قزوین افزود: انسجام و تعامل هرچه مضاعف‌تر شبکه تعاونی‌ها با یکدیگر امروز امری ضروری و مهم برای توسعه اقتصادی است.

مدیرعامل شعب بانک‌های کشاورزی استان قزوین افزود‌: تعاونی‌ها با تعامل با یکدیگر دارای توانایی و تأثیرگذاری فراوانی شده و این توانمندی در اقتصاد کشور به ویژه در بخش کشاورزی مهم و مورد توجه است.

رافعی‌دهکردی افزود: استان قزوین در جذب تسهیلات در بخش کشاورزی موفق عمل کرده و برنامه‌ریزی‌های دقیقی را تاکنون به انجام رسانده است.

این مسئول بانکی پیرامون جایگاه نظام‌های صنفی کشاورزی استان قزوین ابراز داشت: نظام‌های صنفی مربوط به کار‌های کشاورزی جزو قدرتمندترین اهرم سیاست‌گذاری در بخش کشاورزی بوده و در این راستا مورد توجه هستند.

مدیرعامل شعب بانک‌های کشاورزی استان قزوین ادامه داد: عضویت بهره‌برداران بخش کشاورزی در ‌نظام‌های صنفی حائز اهمیت بوده و ضروری است.

رافعی‌دهکردی عنوان کرد: ‌استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی است که باید روز به روز تقویت شده و تداوم یابد.

این مسئول بانکی عنوان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت‌ بسیار ویژه کشاورزی استان قزوین لازم است تعاونی‌ها در بخش صادرات محصولات کشاورزی تلاش بیشتری انجام داده و اثرگذار واقع شوند.

تعدادی از مدیران عامل اتحادیه‌ها و سازمان تعاون روستایی استان قزوین در دیدار امروز به طرح دیدگاه و خواسته‌های خویش پرداخته و بر توسعه همکاری‌های مشترک با بانک کشاورزی استان قزوین تأکید کردند.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول