اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مسکن استان اردبیل خبر داد

تکمیل مسکن مهر متمرکز در اولویت جدی / پروژه‌های متوقف را فعال می‌کنیم

استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های مسکن مهر متمرکز را با سرعت و اولویت تکمیل کرده و به بهره‌برداری می‌رسانیم چرا که نگران مساکن خود مالکین و بافت فرسوده نیستیم.

تکمیل مسکن مهر متمرکز در اولویت جدی / پروژه‌های متوقف را فعال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم که پروژه‌های خود مالکین و بافت فرسوده که خود مردم تسهیلات گرفته و ساخت و ساز انجام می‌دهند با مشکلی در خصوص تکمیل و راه‌اندازی آنها روبرو نیستیم چرا که مردم با احساس مسئولیت پروژه‌های مرتبط با خود را در اولویت قرار داده و با سرعت مناسب اجرایی و عملیاتی می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیشترین تاکید ما بر تکمیل مساکن متمرکز اعم از سه جانبه‌ها، تعاونی‌ها و اجاره به شرط تملیک است که مقرر شده است 70 درصد این پروژه‌ها در فرجه زمانی سوم خرداد تا هفته دولت تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل افزود: ‌در سفری که به شهرهای مشگین‌شهر، گرمی و بیله‌سوار داشتیم برخی از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر متوقف شده را برطرف کردیم که امیدواریم با همکاری راه و شهرسازی و فرمانداری‌ها روند اجرای آنها سرعت بگیرد.

نیکزاد با بیان اینکه در دو شهرستان سرعین و نیر مشکلی در این ارتباط وجود ندارد چرا که در سرعین مسکن مهری درست نمی‌شود و ساخت مسکن مهر نیر هم با 114 واحد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: در مابقی شهرستان‌ها کار با دقت نظر بیشتر در حال پیگیری است.

این مسئول در بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: در خلخال از 813 واحد سهمیه این شهرستان، 397 واحد به اتمام رسیده، حدود 416 واحد در درست اجراست و پروژه متوقف نیز در این خطه از میهنمان وجود ندارد به طوری که تا سوم خرداد 397 واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای مسکن استان با بیان اینکه در شهرستان پارس‌آباد از سهمیه 2 هزار و 392 واحد حدود یک هزار و 575 واحد در دست اجرا و 813 واحد نیز آماده افتتاح می‌باشد، یادآور شد: اگر انشعاب آب و فاضلاب و برق برخی از واحدها واگذار شود مشکلی از بابت تحویل واحدهای مسکونی مهر نخواهیم داشت.

نیکزاد ابراز داشت: در شهرستان بیله‌سوار نیز از 541 واحد مسکن مهر 96 واحد آماده افتتاح و مابقی نیز تا مرداد ماه تکمیل می‌شود و تنها 45 واحد در این شهرستان متوقف و بلاتکلیف است.

وی تاکید کرد: در کوثر نیز از سهمیه 403 واحد این شهرستان 300 واحد تکمیل شده و 52 واحد در حال اجراست و به همین تعداد واحد متوقف شده داریم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید مدیران، مسئولان و فرمانداران در تکمیل پروژه‌ها عجله کرده و کیفیت را فدای کمیت کنند، افزود: انتظار داریم اصول فنی به صورت دقیق رعایت شود و طوری نباشد که آسفالتی بریزیم و سپس در چند ماه آینده شاهد تخریب آن در کوچه‌ها و معابر مسکن مهر باشیم که این کار نه مورد قبول ماست و نه وزیر و رئیس جمهور آن را می‌پذیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود سهمیه شهرستان نمین را 554 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 418 واحد اتمام یافته، 104 واحد در حال اجرا و 32 واحد نیز متوقف است به طوری که مسجد در حال احداث مجتمع مسکونی مهر این شهرستان در مرحله پی‌سازی و مدرسه نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام/62004/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول