اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قزوین

مدال‌آوران‌ ورزشی آموزش و پرورش قزوین تجلیل شدند

در مراسمی از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی آموزش و پرورش استان قزوین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تجلیل شد.

مدال‌آوران‌ ورزشی آموزش و پرورش قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که با حضور حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، قافله‌باشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، حسینی رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان،مؤیدی‌فر معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و لطفی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، از بیش از 80 ورزشکار و مربی برتر اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تجلیل شد‌.

برپایی این مراسم بدون شک تأثیر زیادی در راستای به سر و سامان رسیدن ورزشکاران با استعداد استان دارد، به طوری که نشان می‌دهد که اداره آموزش و پرورش می‌تواند در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نقش بسزایی را برای پرورش ورزشکاران داشته باشد، ورزشکارانی که می‌توانند در آینده افتخارات بزرگی را برای خود و جامعه ورزشی استان قزوین رقم بزنند‌.

به هر حال باید به همه کسانی که در راستای هر چه بهتر اجرا شدن مراسم تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش استان نقش داشتند، یک دست‌مریزاد جانانه گفت و اذعان کرد برگزاری هر‌چه با شکوه‌تر این مراسم می‌تواند به خودی خود ضمن اینکه خستگی را از تن ورزشکاران مدال‌آور در ‌آورد، موجب شود تا آنان روحیه و انگیزه دو‌چندانی برای موفقیت‌های بعدی خود پیدا کرده و باور کنند که تلاش‌های سخت‌کوشانه آنان را مسئولان به خوبی می‌بینند.

در این مراسم از سهند الله‌وردیان نوجوان شایسته قزوینی که سال گذشته توانست به همراه تیم ملی والیبال کشورمان، عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال نوجوانان آسیا را کسب کند، تقدیر شد‌.

رامین صفویه و سعید باقری از دیگر چهره‌های مطرح ورزشی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند‌.

صفویه به خاطر کسب عنوان سومی رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان‌ و باقری هم به دلیل قهرمانی به همراه تیم ملی دانش‌آموزی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های دانش‌آموزی قهرمانی جهان مورد تقدیر قرار گرفتند‌.

امیر طاهرخانی و میلاد یوسفی هم به ترتیب به دلیل کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های دو و میدانی کشور و کسب عنوان رقابت‌های قهرمانی بسکتبال آسیا به همراه تیم دانش‌آموزی کشورمان از دیگر چهره‌های مطرحی بودند که از آنان تجلیل شد‌.

البته در حاشیه این مراسم از جلیل شالی، محمدرضا فرمانی، سمیه چگینی، زهره دهقانپور، پوریا برخورداری، شهرام دلبند، سید موسی میرمیران، مصطفی گروسی، شیرین حسن‌بیگی، زهره دهقانپور، شیرین حسن‌بیگی،مهتاب نیاقی‌ها،حمید رحمانی، علیرضا کاظمی،حسن کیایی و علی چناقچی از مربیان استان که نقش مهمی را در مدال‌آوری ورزشکاران قزوینی در رشته‌های طناب زنی،‍ ژیمناستیک، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، بسکتبال، و دو و میدانی در رقابت‌های آموزشگاه‌های کشور داشتند، نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول