اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی:

کمیته امداد خراسان‌شمالی دختران نیازمند را به خانه بخت فرستاد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد طی سال گذشته 30 دختر نیازمند غیر زیر پوشش را به خانه بخت فرستاد.

کمیته امداد خراسان‌شمالی دختران نیازمند را به خانه بخت فرستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این نهاد در راستای فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان، اقدام به اعطای جهیزیه به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت می‌کند، اظهار کرد: علاوه بر این به دختران خانواده‌های نیازمند که واجدالشرایط و شناسایی شوند نیز جهیزیه اعطا می‌کند.

وی تصریح کرد: در زمینه فوق بیش از 300 میلیون ریال از محل اعتبارت دولتی هزینه صرف شد.

حسین‌پور در عین حال از اعطای جهیزیه از محل مصوبات رهبری خبر داد و گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری نیز 793 مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر 5/7 میلیارد ریال در اختیار دختران تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته است.

وی همچنین از اعطای 691 جهیزیه به دختران خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد و اظهار کرد: در این راستا بیش از 6 میلیارد ریال از محل درآمد های دولتی و711 میلیون ریال نیز از محل در آمد های مردمی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌‌شمالی، مجموع جهیزیه اعطایی سال گذشته را 2 هزار و241 مورد اعلام کرد و گفت: از مجموع آمار فوق یک هزار و 482 مورد جهیزیه به دختران تحت حمایت این نهاد اعطا شد است و باقی مانده نیز در قالب کارت‌های هدیه در اختیار پسران زیر پوشش این نهاد اعطا شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع جهیزیه‌های اعطا شده 52 مورد توسط خیران کمیته امداد اعطا شده است، اظهار کرد: برای اهدای مجموع جهیزیه‌ها مبلغی بیش از 15 میلیارد و 584 هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/63001/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول