اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی کاشان:

مجتمع آپارتمانی 80 واحدی مددجویان کمیته امداد کاشان تحویل شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی کاشان از احداث و بهره‌برداری مجتمع آپارتمانی 80 واحدی ویژه مددجویان این شهرستان خبر داد.

مجتمع آپارتمانی 80 واحدی مددجویان کمیته امداد کاشان تحویل شد

حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به برگزاری مراسم بهره‌برداری از این مجتمع با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: برای ساخت هر واحد آپارتمان مبلغ 60 میلیون ریال توسط کمیته امداد، 60 میلیون ریال توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز، مبلغ 200 میلیون ریال وام به همراه آورده مددجو هزینه شده است.

وی در ادامه کمک و همیاری خوب انجمن خیرین مسکن‌ساز کاشان برای احداث این مجتمع 80 واحدی را یادآور شد و گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت این مجتمع نیز توسط هیئت امناء سیلک کاشان اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کاشان با تقدیر از مساعدت‌های شورای شهر، شهرداری، هیئت امناء سیلک کاشان، اداره‌های آب، برق و گاز کاشان در ساخت این مجتمع ابراز داشت: همکاری و حمایت‌های خوب این نهادها و اداره‌ها نقش مؤثری در روند پیشرفت احداث و تکمیل واحدهای این مجتمع برای تحویل به مددجویان داشت.

اسماعیلی همچنین از آغاز به ساخت و احداث مجتمع آپارتمانی 50 واحدی دیگری ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاشان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مجتمع در مساحت هزار و 80 متر مربع طی مراسمی با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی آغاز شد.

انتهای پیام/2406/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول