اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

47 مددجوی کمیته امداد چرام از چرخه حمایتی خارج شدند

رئیس کمیته امداد چرام اعتبار طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده در چرام را بالغ بر 14 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد خانواده‌های مجری طرح‌های اشتغال، 47 خانوار خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

47 مددجوی کمیته امداد چرام از چرخه حمایتی خارج شدند

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: 47 مددجوی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان با اجرای طرح‌های خوداشتغالی از چرخه حمایتی در قالب مستمری‌بگیری خارج شده و به خودکفایی رسیدند.

وی سیاست اصلی کمیته امداد امام خمینی را توانمندسازی افراد  تحت پوشش و هدایت آن‌ها به سمت توانمندی و خودکفایی دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام با بیان اینکه یکی از اصولی‌ترین خدمات کمیته امداد امام خمینی، توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی با محوریت اشتغال است، گفت: در همین زمینه کمیته امداد امام خمینی برای 268 خانوار مددجو با جمعیت 650 نفر طرح اشتغالزایی ایجاد کرده است.

این مسئول اعتبار طرح‌های اجرا شده را بالغ بر 14 میلیارد ریال عنوان کرد و متذکر شد: از این تعداد خانواده‌های مجری طرح‌های اشتغال، 47 خانوار خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی خارج شدند.

مظاهری ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس، حفظ کرامت انسانی و عدم اتکا به دیگران را از دیگر اهداف اجرای طرح‌های اشتغالز‌ایی مددجویان عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام یادآور شد: همچنین در راستای حل مشکلات کاری و زندگی نیازمندان، پنج میلیارد و 750 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

وی افزود: این مبلغ به 782 نفر نیازمند جهت امور اشتغال، ازدواج، درمان و جبران خسارت ناشی از حوادث و سایر موارد ضروری پرداخت شد.

مظاهری ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال پایدار و نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال را در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجو از مهمترین برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول