اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

کمک پارس جنوبی برای تامین پوشاک مددجویان شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از کمک پارس جنوبی برای تامین پوشاک مددجویان شهرستان جم خبر داد.

کمک پارس جنوبی برای تامین پوشاک مددجویان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان همکاری و تعامل نزدیکی با سایر دستگاه‌های شهرستان دارد و برای بهبود خدمات به جامعه هدف نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: کمک به همنوعان از سفارشات اکید دین مبین اسلام است و انفاق همواره مورد توجه و عنایت اسلام قرار دارد و تلاش کمیته امداد برای دستگیری از مردم مستضعف امری ارزشمند است.

انیژپور بیان کرد: در همه زمینه‌ها شاهد ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش هستیم و به ویژه در درمان مددجویان اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از بهره‌مندی مددجویان جم از خدمات درمانی ویژه کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: افرادی که از بیماری‌های صعب‌العلاج اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می‌برند زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند تا با همت مسئولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: تامین پوشاک مددجویان نیز از جمله برنامه‌های مهم این نهاد است که امیدوار هستیم در این عرصه به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از توزیع پوشاک بین 400 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: همکاران ما در امداد با سرکشی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد نیازهای خانواده‌ها را یادداشت و کمک‌های نیکوکاران را بر اساس این نیازها بین آنها تقسیم می‌کنند.

وی از کمک پارس جنوبی برای تامین پوشاک مددجویان شهرستان جم خبر داد و افزود: در این راستا با کمک شرکت پارس جنوبی تعداد زیادی لباس برای مددجویان خریداری و به آنها اهداء شد.

انیژپور عنوان کرد: 400 مددجو از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند و امیدوار هستیم این کمک‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول