اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مدرسه‌سازی مهم‌ترین سرمایه‌گذاری خالصانه مردم است

استاندار قزوین سرمایه‌گذاری در امر مدرسه‌سازی را از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خالصانه مردم برشمرد.

مدرسه‌سازی مهم‌ترین سرمایه‌گذاری خالصانه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز شهیدان شالباف به نقش مهم خیرین مدرسه‌ساز در رفع مشکل فضای آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: بی‌شک در صورت نبود کمک‌های بدون چشم‌ داشت آنان بسیاری از مدارس همچنان چند نوبته بود و چه بسا در مناطقی مدرسه ساخته نمی‌شد.

عجم افزود: در استان قزوین نیز خیران مدرسه‌ساز کمک‌های زیادی به ساخت فضاهای آموزشی برای آموزش و پرورش کرده‌‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: مدرسه‌سازی نیز همچون ساخت مسجد جزو باقیات‌الصالحات است و خیرین مدرسه‌ساز با خود عهد بسته‌اند تا با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی سهم بسزایی داشته‌ باشند.

این مسئول تصریح کرد: توجه به گسترش دانش نیاز به فضای مناسب دارد که امروز یکی از این فضاها به همت خانواده شالباف به بهره‌برداری می‌رسد.

عجم ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خانواده این دو شهید سرافراز در ساخت این مدرسه، عنوان کرد: خانواده شهیدان شالباف با موقعیت‌شناسی و تشخیص درست نشان دادند که در عرصه صیانت از نظام همان گونه که دو فرزند خود را به اسلام تقدیم کردند، در عرصه‌های مادی نیز حاضر هستند از تمام دارایی خود بگذرند.

وی ادامه داد: خانواده این دو شهید با این کار نشان دادند که در تمام عرصه ها به نظام، منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

استاندار قزوین اظهار امیدواری کرد که با درخشش همیشگی نام بلند شهیدان شالباف بر تارک استان قزوین، دانش‌آموزان این مدرسه سکان نشر دانش و علم‌آموزی را در کشور و جهان به دست بگیرند.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول