اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

رسیدگی به بیش از 10 هزار پرونده توسط تعزیرات حکومتی زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از رسیدگی به 10 هزار و 500 پرونده توسط این اداره کل در استان خبر داد.

رسیدگی به بیش از 10 هزار پرونده توسط تعزیرات حکومتی زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اقدامات انجام شده قوانین دست و پاگیر اداری در تعزیرات حکومتی کاهش یافته و به تبع آن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها نیز کم شده است.

وی اضافه کرد: مقرر بود سال گذشته 8 هزار پرونده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی رسیدگی شود که این رقم به 10 هزار و 280 مورد رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: همچنین در مدت مذکور پیگیری‌های لازم در زمینه 300 پرونده که قبلاً به آن رسیدگی نشده بود، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سال گذشته 8 هزار و 652 پرونده در بحث کالا و خدمات مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: همچنین در مدت مذکور به 591 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.

عزیزپور با بیان اینکه سال‌های قبل مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی 25 روز بود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته این مدت زمان به 15 روز رسیده است.

وی همچنین با تاکید بر نظارت بیشتر در زمینه رسیدگی به تخلفات بازرگانانی که کارت بازرگانی خود را به نام افرادی دیگر که هیچ ارتباطی به تجارت و خرید و فروش کالا ندارند گرفته‌اند، گفت: این امر موجب صدور مالیات و جریمه‌های تعزیراتی به نام افراد صاحب کارتی می‌شود که اطلاعی از موضوع ندارند و بازرگانان اصلی از پرداخت مالیات و جریمه‌ها فرار می‌کنند که این موضوع باید با جدیت در استان مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول