اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تأکید کرد

اسکان و خدمت‌رسانی سریع و به موقع اولویت ستاد بحران

استاندار هرمزگان گفت: دو موضوع اسکان و خدمت‌رسانی سریع و به موقع باید اولویت کار اعضای ستاد قرار گیرد تا با اسکان مناسب مردم آرامش و آسایش در این مناطق حاکم شود.

اسکان و خدمت‌رسانی سریع و به موقع اولویت ستاد بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از مناطق زلزله‌زده بشاگرد در بخش شرقی هرمزگان، ابراهیم عزیزی امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران که در شهرستان بشاگرد برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 2300 چادر در میان مردم مناطق حادثه دیده در حال توزیع است.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط «نیمه تثبیت شده» مناطق زلزله زده با توجه به وقوع 70 پس لرزه در شهرستان بشاگرد ابراز داشت: این پس لرزه‌ها باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده است که حضور مسئولان در کنار آنها می‌تواند به ایجاد آرامش در منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه اعضای اصلی ستاد بحران به هیچ عنوان نباید از منطقه خارج شوند، تصریح کرد: تمرکز تمام دستگاه‌ها باید بر محور امدادرسانی دقیق و به موقع معطوف شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت اسکان مردم روستاهای حادثه دیده خاطر نشان کرد: دو موضوع اسکان و خدمت رسانی سریع و به موقع باید اولویت کار اعضای ستاد قرار بگیرد تا با اسکان مناسب مردم آرامش و آسایش در این مناطق حاکم شود.

عزیزی با اشاره به مسدود شدن مسیرها پس از وقوع پس لرزه‌ها در این منطقه خواستار آماده باش نیروهای راهداری به منظور جلوگیری از هرگونه خلل احتمالی در روند امداد رسانی شد.

وی سپس با تاکید بر تقویت توزیع اقلام مورد نیاز مردم تاکید کرد: توزیع اقلام مختلف باید از دو کانال هلال احمر و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه‌ها در ارتباط با خدمات رسانی مطلوب به مناطق زلزله زده و مردم آسیب دیده با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌ها باید بیشتر شود، اضافه کرد: با نگاه دلسوزانه و نوع دوستی باید تمام تلاش خود را در راه خدمت به مردم آسیب دیده به کار گیریم.

گفتنی است پیش از سخنان استاندار هرمزگان دستگاه‌های اجرایی به بیان اقدامات انجام شده طی این دو روز پرداختند.

استاندار هرمزگان از ساعات آغازین وقوع زلزله در بشاگرد؛ در منطقه حادثه دیده و در جمع مردم آسیب دیده حضور یافته و شخصا روند خدمات رسانی را مورد بررسی قرار داده است.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول