اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس عنوان کرد

حل مشکلات مسکن مهر فارس در سفر رئیس جمهور

استاندار فارس گفت: در دور بعدی سفر رئیس جمهور به این استان مشکلات مسکن مهر را طرح و حل می‌کنیم.

حل مشکلات مسکن مهر فارس در سفر رئیس جمهور

حسین صادق‌عابدین امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی فارس در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد مشکلات بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در شیراز اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در بحث مسکن مهر داریم و بنابر آنچه اعلام شده وزیر راه و شهرسازی مبلغی را به وزیر نیرو داده‌ تا مشکلات آب و فاضلاب مسکن مهر برطرف شود.

وی عنوان کرد: خود بنده نیز جلسات متعددی را با وزیر نیرو داشته‌ام و امیدواریم در سفر رئیس جمهور بخشی از معضلات مسکن مهر را حل کنیم.

صادق‌عابدین ابراز داشت: در این زمینه باید آقای رئیس جمهور دستور لازم را بدهد تا وزارت نیرو حرکت کند.

این مسئول تصریح کرد: در صورت سفر رئیس جمهور به استان فارس دو محور ستاد توسعه کشاورزی و معدن را در نظر داریم که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها مصوبات را تکمیل و اعتبارات خوبی را برای این استان جذب کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر شیراز نیز بیان داشت: تاکید بنده به فرمانداران و هیئت‌های اجرایی عدم دخالت مسائل سیاسی در تعیین یا رد صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر بوده است.

صادق‌عابدین ادامه داد: طبق روال هیئت‌ها از مراکز چهارگانه استعلام کرده‌اند و در بسیاری عدم احراز صلاحیت و در برخی رد صلاحیت عنوان شده است.

استاندار فارس گفت: اظهار نظر مراجع چهارگانه محترم است، اما اینکه در برخی مکان‌ها با کاندیداها مصاحبه شده با بخشنامه وزارت کشور مغایر است.

به گفته وی، هیئت‌های اجرایی خود را با هیئت‌های نظارت که بیشتر زیر نظر مجلس شورای اسلامی است تنظیم کردند و به هر حال در این دوره کمی تداخل وظایف رخ داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان فارس با تاکیداتی که به فرمانداران شد به سمت بررسی غیرسیاسی صلاحیت‌ها حرکت کردیم اما ممکن است مواردی استثنا نیز وجود داشته باشد.

صادق‌عابدین در مورد مفاد جلسه امروز نیز گفت: از مدیران خواستیم که برنامه خود را برای تحقق حماسه سیاسی اقتصادی ارائه داده، کف آن را مشخص و سقف را نیز تبیین کنند تا چند ماه یک بار مولفه‌ها را بررسی کرده و حماسه سیاسی و اقتصادی را با برنامه اعلام شده تطبیق دهیم.

به گزارش فارس، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره سه خود اعلام کرده با توجه به اتمام مهلت رسیدگی هیئت‌های اجرایی به سوابق داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا کسانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته است، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب رد صلاحیت توسط فرمانداری یا بخشداری به آنان، چهار روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیئت‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم تا این هیئت‌ها در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

بررسی صلاحیت‌ها براساس رعایت قانون صورت گرفته و داوطلبان در صورت بروز هرگونه ابهام می‌توانند مراتب را از طریق هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها و یا هیئت مرکزی نظارت پی‌گیری کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول