اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد

لزوم مشارکت ادارات کنگان برای رفع مشکلات آموزشی

فرماندار کنگان بر لزوم مشارکت ادارات این شهرستان برای رفع مشکلات آموزشی روستاها تاکید کرد.

لزوم مشارکت ادارات کنگان برای رفع مشکلات آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان که در روستای لاورگل برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادهاست و بخش عظیمی از خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: تقویت آموزش و پرورش و توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش امری ضروری است و باید در این مسیر نهایت اهتمام را داشته باشیم.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت آموزشی روستاها خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات آموزشی این 2 روستا، ادارات شهرستان باید با اولویت‌بندی مشکلات و خواسته‌های دانش‌آموزان و اولیای آنان با ارائه راهکارهای مناسب اقدام کنند.

تبرکی تصریح کرد: در شهرستان کنگان اقدامات زیربنایی خوبی برای توسعه روستاها انجام گرفته است و این امر در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به کمبود آب در روستای لاورگل افزود: رفع مشکلات آب آشامیدنی روستاهای کنگان از مسائل مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: ایجاد روشنایی معابر به دلیل مسائل امنیتی، برطرف کردن مشکلات بهداشتی از جمله احداث خانه بهداشت و همچنین بحث وام مسکن از مسائلی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

تبرکی گفت: امروز باید رضایتمندی مردم مناطق روستایی را جلب کنیم و هر گونه کم‌کاری در واقع خیانت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول