اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کریمی‌قدوسی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

بروز فتنه‌ای سخت‌تر از 88 با حضور هاشمی در انتخابات / حضور هاشمی خلق‌الساعه نبوده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بروز فتنه‌ای سخت‌تر از 88 با حضور هاشمی در انتخابات خبر داد و گفت: مردم بابت فتنه 88 هزینه سنگینی را پرداختند و این باید درس عبرتی باشد تا دیگر تکرار آن را شاهد نباشیم.

بروز فتنه‌ای سخت‌تر از 88 با حضور هاشمی در انتخابات / حضور هاشمی خلق‌الساعه نبوده

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با ابراز نارضایتی از حضور هاشمی در مرز 80 سالگی در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کشورداری و ریاست قوه مجریه جایگاهی است که نیازمند انرژی و جوانی و کهولت سن هاشمی مسئله کوچکی نیست.

* فعال‌سازی ستاد انتخاباتی هاشمی از یک سال قبل در منزل برادرش

کریمی با بیان اینکه هاشمی بیش از یک سال است که ستاد انتخاباتی خود را در منزل محمد هاشمی فعال کرده، خاطرنشان کرد: خانواده هاشمی با عنوان نخستین حلقه طرفداران وی بیش از یک سال گذشته به فعال‌سازی ستاد انتخاباتی در خانه محمد هاشمی پرداخته‌اند و حضور وی کاملا هماهنگ شده است.

وی افزود: سفرهای مکرر مهدی و به‌ویژه فائزه هاشمی به لندن و حمایت گسترده رسانه‌های غرب از وی مسئله‌ای قابل بررسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور هاشمی در انتخابات خلق‌الساعه نبوده و بعد از فتنه 88 برنامه‌ریزی شده است، گفت: صحبت‌ها و ادعاهای صریح هاشمی نشان می‌دهد که با چه هدف و رویکردی در انتخابات شرکت کرده است.

* هاشمی با ادبیات خاص، خود را منجی اقتصاد معرفی کرده است

کریمی خاطرنشان کرد: امروز هاشمی با ادبیاتی به میدان آمده که در آن خود را منجی اقتصاد و معیشت مردم معرفی می‌کند و حضورش را راه برون‌رفت از مشکلات توصیف می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این مسئله که هاشمی ادعا کرده بود حضورش بنا به درخواست مراجع بوده نشان از عوام‌فریبی وی برای توجیه حضورش دارد.

* اگر هاشمی تایید صلاحیت شود وقوع فتنه‌‌ای دیگر در انتظار است

وی از بروز فتنه‌ای سخت‌تر از 88 با حضور هاشمی در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: مردم بابت فتنه 88 هزینه سنگینی را پرداختند و این باید درس عبرتی باشد تا دیگر تکرار آن را شاهد نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اتخاذ تصمیم برای تایید صلاحیت هاشمی توسط شورای نگهبان ارتباط مستقیم با امنیت کشور و منطقه دارد،‌ اذعان داشت: مردم تمام و کامل آماده خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد پای صندوق‌های رای هستند.

* حضور مردم و حزب‌الله سبب خلق حماسه سیاسی می‌شود نه حضور فتنه و انحراف

کریمی خاطرنشان کرد: تیم مشایی و انحراف نیز همانند فتنه در یک دایره تعریف می‌شوند و ما خواستار این هستیم که شورای نگهبان کسانی که بوی فتنه و انحراف می‌دهند را از دایره انتخابات خارج کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم و حزب‌الله سبب خلق حماسه سیاسی می‌شود نه حضور فتنه و انحراف.

وی از حضور هاشمی و ترکیب آرایش انتخابات میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خبر داد و تاکید کرد: اصولگرایان باید به وحدت برسند چرا که برخی اصلاح‌طلبان با وجود دشمنی سرسخت با هاشمی در نهایت وی را تایید و در جمع‌بندی به وی رسیده‌اند.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ اصلاح‌طلبان از اتاق فکر قوی برخوردار بوده و در کنار هاشمی ممکن است گزینه‌های دیگری باشند و کنار نکشند؛ مجموعه هاشمی با ایجاد تغییرات روزانه در تاکتیک‌های خود به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند اما نکته خوشایند نفوذ حزب‌الله به اتاق فکر آنان است.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول