اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خبر داد

برخورد با اماکن اغذیه‌ فروشی و سالن‌های آرایشی غیربهداشتی در شوشتر

رئیس مرکز بهداشت شوشتر از نظارت بر اماکن اغذیه و سالن‌های آرایشی بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی توسط کارشناسان بهداشت به طور منظم انجام می‌شود.

برخورد با اماکن اغذیه‌ فروشی و سالن‌های آرایشی غیربهداشتی در شوشتر

صغری گنج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: نظارت بهداشتی بر اماکن اغذیه و آرایشی در سطح شهرستان شوشتر به طور منظم توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام می‌شود. 

رئیس مرکز بهداشت شوشتر درباره نظارت بر اماکن اغذیه‌ای و سالن‌های آرایشی خاطرنشان کرد: برای نظارت بهداشت در اماکن اغذیه و سالن‌های آرایشی در این شهرستان کارشناسان محیط در هر منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند و در نوبت‌هایی منظم و بدون اطلاع قبلی به این اماکن سرکشی می‌شود.

وی با اشاره به برخی بیماری‌هایی که احتمال وقوع و شیوع آن‌ها در آرایشگاه‌های بانوان وجود دارد، تاکید کرد: افزایش نظارت‌ها باعث می‌شود تا زمینه برای بروز بیماری‌های واگیردار و خطرناک خونی و پوستی کاهش یابد و به این دلیل نظارت‌های جدی در این زمینه در دستور کار بازرسان قرار گرفته است.

گنج درباره نظارت بر اماکن اغذیه‌ فروشی و سالن‌های آرایشی در سطح شوشتر افزود: کارشناسان بهداشت محیط برای نظارت بر بهداشت اماکن اغذیه و سالن‌های آرایشی در نقاط مختلف شهرستان کار بازرسی از این اماکن را برعهده دارند و در این باره گزارش‌های روزانه‌ای باید تحویل دهند.

رئیس مرکز بهداشت شوشتر در مورد بازرسی و بازدید کارشناسان بهداشت محیط تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط به مسئولان اماکن اغذیه فروشی و سالن‌های آرایشی که اصول بهداشتی را رعایت نکرده و از وسایل غیر بهداشتی استفاده می‌کنند تذکر داده و در صورت مشاهده مجدد برخورد جدی با آن‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شیوع بیماری‌های خطرناکی مانند ایدز و سرطان پوست از جمله خطرات و بیماری‌هایی است که می‌تواند از آرایشگاه‌ها به دیگران منتقل شود.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول