اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 200 میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آرایشی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت 200 میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آرایشی در استان خبر داد.

محکومیت 200 میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آرایشی در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای مبارزه با جلوگیری از قاچاق کالا، قاچاقچی انواع لوازم آرایشی را محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس حکم قطعی این شعبه، این قاچاقچی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: این قاچاقچی به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

وی با اشاره به کشف سیگارهای جاسازی شده در یک دستگاه کامیون باری افزود: پس از این اقدام براساس حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، قاچاقچی انواع سیگارت خارجی روانه زندان شد.

عزیزپور ادامه داد: سیگارهای کشف شده قرار بود از طریق مرزهای شرق کشور به استان‌های مرکزی انتقال یابد که توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق نیروی انتظامی زنجان کشف و ضبط شد.

وی به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات این اداره کل بازرسی از واحدهای متخلف صنفی از طریق شعبات سیار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته 17 واحد صنفی متخلف توسط شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر شناسایی شده است، اضافه کرد: شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در کنار کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با تشکیل اکیپ سیار بیش از 55 واحد صنفی در شهر ابهر و خرم‌دره را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی واحدهای متخلف صنفی خاطرنشان کرد: اکثر پرونده‌های متشکله با تخلف گرانفروشی بوده است که متخلفان به پرداخت بیش از 97 ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

عزیزپور به اجرای گشت‌های سیار توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تشکیل دو اکیپ متشکل از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل بازرسی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی، به انجام گشت مشترک به منظور رصد قیمت کالاهای اساسی پرداختند و 14 واحد صنفی متخلف را شناسایی و در محل به تخلفات آنها رسیدگی کردند.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول