اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبیک خبر داد

آغاز به کار آکادمی فوتبال در آبیک

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک از آغاز به کار آکادمی فوتبال در این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار آکادمی فوتبال در آبیک

منصور فرهنگیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در این آکادمی 50 تن از دانش‌آموزان پسر و 30 نفر از دانش‌آموزان دختر مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان آبیک نیز به طور جداگانه شرکت دارند.

وی افزود: با شناسایی بهترین استعدادهای فوتبال در آکادمی شهرستان آبیک، افراد به مسابقات استانی راه می‌یابند و در صورت نیاز تیم ملی به چنین استعدادهایی، به تیم ملی نیز معرفی می‌شوند.

*برگزاری مسابقات باشگاه‌های دسته اول فوتبال در آبیک

فرهنگیان، از برگزاری مسابقات باشگاه‌های دسته اول فوتبال در شهرستان آبیک پیش از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات با عنوان شهدای گمنام بین شش تیم فوتبال شهرستان آبیک به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم قهرمان مسابقات باشگاه‌های دسته اول فوتبال شهرستان آبیک به مسابقات زیرگروه دسته اول استان قزوین اعزام می‌شود؛ مشروط به آن که باشگاه تیم قهرمان به ثبت رسیده باشد.

این مسئول ادامه داد: ثبت باشگاه‌های تمام تیم‌های فوتبال طی سال جاری ضروری است و در همین راستا تاکنون هشت تیم در این زمینه اقدام کرده‌اند.

فرهنگیان با اشاره به اینکه فعال بودن پنج مدرسه فوتبال در آبیک، خاطر نشان کرد: مدارس فوتبال هم باید زیر نظر باشگاه قرار گیرند در غیر این صورت برای آن‌ها مجوز صادر نمی‌شود.

*برگزاری مسابقات فوتبال جوانان آبیک

وی از برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان شهرستان آبیک پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور شش تیم و به طور رایگان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک با بیان اینکه تاکنون دو تیم فوتبال آستو و شاهین آبیک به لیگ دسته اول فوتبال استان قزوین راه یافته‌اند، ادامه داد: تیم فوتبال میلاد قشلاق در صورت قهرمانی در مسابقات زیرگروه دسته اول شهرستان آبیک، به لیگ دسته اول استان قزوین صعود می‌کند و تعداد تیم‌های راه‌یافته از شهرستان آبیک به لیگ دسته اول استان قزوین به سه مورد می‌رسد.

فرهنگیان بیان کرد: تیم فوتسال بانوان شهرستان آبیک نیز در صورت قهرمان شدن در مسابقات فوتسال استان قزوین در خرداد ماه امسال، به لیگ دسته سوم کشوری راه می‌یابد.

وی از برگزاری کلاس توجیهی داوران فوتبال شهرستان آبیک در خرداد ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: مربیان و سرپرستان تیم‌های فوتبال شهرستان آبیک پیش از آغاز مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول در این کلاس شرکت می‌کنند.

فرهنگیان یادآور شد: فرشته سیماریس به عنوان رئیس بانوان هیئت فوتبال و بیژن غرقی به عنوان مسئول آکادمی فوتبال و مسئول کمیته جوانان فوتبال شهرستان آبیک معرفی و انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول