اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بیمه ما در اصفهان عنوان کرد

نبود اطمینان مشکل اصلی بیمه‌های خصوصی

نماینده بیمه ما در استان اصفهان گفت: مهم‌‌ترین مشکل پیش روی بیمه به ویژه بیمه‌های خصوصی این است که هنوز اطمینان کاملی به این نوع بیمه‌ها در سطح جامعه نیست.

نبود اطمینان مشکل اصلی بیمه‌های خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول ایران‌پور در رونمایی جشن پیراهن تیم فوتبال ساحلی که به اسپانسری وی برگزار شد، با تاکید بر اینکه مهم‌‌ترین مشکل پیش روی بیمه به ویژه بیمه‌های خصوصی این است که هنوز اطمینان کاملی به این نوع بیمه‌ها در سطح جامعه نیست.

وی با بیان اینکه البته باید در نظر گرفت که شرایط بیمه خصوصی و بیمه دولتی ایران و آسیا مشابه یکدیگر است، افزود: از طرفی دیگر نیز بیمه‌های خصوصی باید تلاش کنند تا به میزان بازدهی لازم برسند و همچنین بیمه‌های خصوصی نیازمند تبلیغات گسترده‌ای هستند تا در سطح جامعه جای خود را باز کنند.

نماینده بیمه ما در استان اصفهان به نظارت بیمه مرکزی بر روند کار همه بیمه‌های خصوصی اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های خاص و ویژه بیمه ما پشتوانه بانک ملت از این بیمه است.

وی همچنین به سماجت و پیگیری بیمه‌گران اشاره کرد و تصریح کرد: بیمه‌گران نباید با یکی دو بار عدم موفقیت ناامید شوند و باید تلاش خود را در این زمینه زیاد کنند.

ایرانپور موفقیت در بیمه مسئولیت و آتش سوزی را در این ماه‌های ابتدای سال برای نمایندگی بیمه ما مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: همچنین از ابتدای مهرماه نیز برای بیمه‌های عمر برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: افرادی که وارد صنعت بیمه می‌شوند باید با اطمینان و دانش کافی وارد این عرصه شوند و تلاش و کوشش مضاعفی را در این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام/63001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول