اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 144

کیاپور: ستاد امنیت انتخابات در گلستان تشکیل شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان خبر داد و گفت: در کنار ستاد انتخابات، بر اساس حکم وزیر کشور ستاد امنیت انتخابات نیز در استان فعال و راه‎اندازی شده است.

کیاپور: ستاد امنیت انتخابات در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم کیاپور ظهر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اصحاب رسانه در فرآیند آگاهی‎بخشی جامعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: ریاست ستاد امنیت انتخابات در گلستان به عهده معاون سیاسی امنیتی استاندار است و اعضای شورای تامین استان نیز عضویت این ستاد را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات گره صددرصدی با امنیت ملی خورده است، اذعان کرد: انتخابات فرصتی برای دوستداران انقلاب است که برای تجدید حیات کشور و بالا بردن سطح دانش سیاسی، فرهنگی و علمی آحاد جامعه استفاده کنند.

دشمنان در راستای اختلاف‎اندازی و دعواهای قومی تلاش می‎کنند

دبیر ستاد امنیت انتخابات گلستان متذکر شد: انتخابات فرصتی برای ترقی کشور به مدارج عالیتر و دستیابی به اهداف عالیه انقلاب است و به لحاظ اینکه علایق و سلایق مختلف در انتخابات ظهور و بروز پیدا می‎کنند فرصتی برای دشمنان در راستای اختلاف‎اندازی، دعواهای قومی، قبیله‎ای، حزبی، طایفه‎ای و ... ایجاد می‎کند.

کیاپور با بیان اینکه افزود: انتخابات ایران، فرصتی برای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به وجود خواهد آورد تا همانند انتخابات سال 88 برای براندازی نظام اسلامی نقشه کشیده و توطئه‎چینی کنند.

وی با بیان اینکه هم دوست در این انتخابات بیدار است و هم دشمن بیدار و با برنامه است، گفت: وظیفه دستگاه‎های امنیتی نظام برای ایمنی بیشتر از صندوق‎های اخذ رای، حفظ و صیانت از آرای مردم است که بر همین اسا ستاد امنیت انتخابات تشکیل شد تا از آرای واقعی مردم پاسداری کنند.

ستاد جرایم انتخاباتی در گلستان تشکیل شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از تشکیل ستاد جرایم انتخاباتی در خارج از استانداری خبر داد و یادآور شد: ریاست این ستاد به عهده دادگستری گلستان گذاشته شده است.

کیاپور با اشاره به اینکه گلستان مینیاتوری بزرگ از همه قومیت‎هاست، متذکر شد: گلستان با توجه به اینکه استانی مرزی، قومی، مذهبی و سیاسی است شاهد انتخابات پرشوری در دوره‎های مختلف بوده است چنانچه جزو پنج استان برتر کشور در مشارکت انتخابات و حضور گسترده مردم را در کارنامه ثبت کرده است.

وی یادآور شد: مرزی بودن استان چنانچه یک فرصت تلقی می‎شود می‎تواند به عنوان یک تهدید باشد به لحاظ اینکه در انتخابات گذشته، سفارتخانه‎های خارجی در انتخابات ایران فعال بوده و هستند و در جریان 88 برخی کارکنان سفارت خارجی نیز شرکت و دستگیر شدند.

24 خرداد باید اراده ملی را به نمایش بگذاریم

دبیر ستاد امنیت انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی است، بیان داشت: تجدید حیات کشور بستگی به این انتخابات دارد و در اهمیت آن همین بس که تمام رسانه‎های خودی، غیرخودی، داخلی، خارجی انتخابات ایران را موضوع بین‎المللی قرار داده‎اند.

کیاپور در پایان بیان داشت: در 24 خرداد باید اراده ملی را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که انقلاب‎مان را به دست نااهلان و بیگانگان نخواهیم سپرد لذا در این راستا نقش رسانه بسیار سنگین و بااهمیت است تا مردم را به حضور گسترده دعوت و معیارهای انتخاب اصلح را که در کلام شیوای مقام معظم رهبری بیان شد را منعکس کنند.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول