اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

گشت‌های کنترل و نظارت بر بازار در سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه انتخابات، گشت‌های مشترک در راستای کنترل و نظارت بر بازار در سطح استان افزایش می‌یابد.

گشت‌های کنترل و نظارت بر بازار در سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، سید مرتضی مدنی‌فدکی شامگاه دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان سراوان اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی اخیر در کشور، با توجه به برخی تحریم‌های دشمنان مردم ما با همت و اراده در برابر این مشکلات ایستادگی و مقاومت کرده و می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی برخی واسطه‌گران در جامعه، تنظیم بازار و افزایش کنترل‌ها دوچندان شود تا مردم خود با همکاری این نهاد و دیگر نهادهای نظارتی بتوانند از شرایط فعلی بهره‌برداری مناسب را داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به منظور نظارت بیشتر بر بازار مصرف و مبارزه با تخلفات احتمالی، اجرای طرح کنترل و پایش بیشتر و مشترک بازار در استان آغاز شده است.

مدنی‌فدکی بیان کرد: در این طرح، تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح بازار استان مستقر شده و بر بازار نظارت کامل دارند.

وی اضافه کرد: در صورت وقوع تخلف در بازار، بازرسان اقدام به تشکیل پرونده کرده و در همان محل رأی صادر و انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر 16 هزار پرونده از بخش‌های مختلف از جمله بازار، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز، دام و فرآورده‌های سوختی به این دستگاه وارد شده است.

مدنی‌فدکی گفت: بالغ بر 17 هزار پرونده در شعبات استان مختومه شده و در این راستا بیش از 220 میلیارد ریال جریمه محکومان را در سطح استان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانمان در سطح کشور از لحاظ کیفیت، احکام کیفی و خروجی کار، رتبه دوم کشوری و از لحاظ کمیت و اجرای احکام، رتبه چهارم کشوری را به دست آوردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در حال حاضر تعزیرات بحث گشت‌های مشترک در راستای کنترل و نظارت بازار را در آستانه انتخابات افزایش می‌دهد تا از این طریق بتوان به نتیجه مطلوب دلخواه برسیم و مردم نظارت‌ها و کنترل‌ها را بیشتر احساس کنند.

مدنی فدکی ادامه داد: به همین منظور گشت‌های مشترک در استان و مراکز شهرستان‌ها تقویت می‌شود.

وی گفت: در سال‌جاری در شهرستان‌هایی که فاقد ادارات تعزیرات حکومتی هستند با توجه به وسعت و گستردگی استان، پیگیر هستیم تا بتوانیم تا پایان سال این امر محقق شود و ادارات راه‌اندازی و ارتباط مردم و تعزیرات نزدیک‌تر و بیشتر شده و مشکلات آنان کمتر و زمان رسیدگی به آنها نیز کاهش یابد.

محمدشریف خالقی، فرماندار سراوان نیز در این جلسه گفت: بنابر فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر وجود اقتصاد مقاومتی، مشارکت مردم با دستگاه‌های نظارتی باید بیشتر شود تا بتوان از شرایط موجود به نحو احسن در زمینه تأمین معیشت آنان استفاده کرد.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول