اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف بردسکن:

سهمیه بردسکن در مسابقات قرآن اوقاف 5900 نفر است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: سهمیه شهرستان‌ بردسکن برای شرکت در سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف 5 هزار و 900 نفر است.

سهمیه بردسکن در مسابقات قرآن اوقاف 5900 نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی حجت‌الاسلام صادق خلیلی اظهار کرد: سهمیه شهرستان‌ بردسکن برای شرکت در سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف 5 هزار و 900 نفر است.

خلیلی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در دو رده سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم در سایت اداره‌ کل اوقاف خراسان‌رضوی و یا با ارسال عدد 36 به 100001145115 در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن در کشور، اظهار داشت: تاکنون 10درصد از سهمیه شهرستان جذب شرکت در این مسابقات شده‌اند که همکاری لازم دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شخص فرماندار و دیگر مسئولان را در این همت همه جانبه می‌طلبد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن ادامه داد: سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در تکیه رزمندگان و مسجد باقرالعلوم(ع) شهرستان بردسکن از دهم تا بیستم آبان‌ماه و مرحله استانی آن از دهم تا بیستم آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول